Gå til innhold

Hvor mange dager igjen i dag da? 6 mai 2011 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

33 dager til ultermin, 25 dager til menstermin ;-) forholder meg til ultermin såklart,så kan jeg heller bli positivt overrasket om det skulle skje noe før ;-)

Jeg gleder meg sååååååå til å få kroppen tilbake, alt er tungt nå på slutten... åsså så spennende å vite at nå skal det snart skje, og vi får endelig møte den lille prinsessen vår som vi har ventet så lenge på!! :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

70 dager igjen! :)

Skrevet

6 dager igjen til termin:) Spennende dager!

Skrevet

82 dager til termin idag! :-)

Skrevet

36! Jeg skjønner ikke hvordan dagene kan gå så fort...! Dette svangerskapet har virkelig bare flydd avvgårde.

Skrevet

23 dager til termin =) Å igår gikk det virkelig opp for samboer at vi snart har en liten som skal styre dagene for oss =D

Skrevet

Har termin i morgen,men ingen tegn på fødsel enda.........Gått 10 og 8 dager over de forrige gangene så er vel bare å gjøre seg klar for noen dager over denne gang og.lykke til alle andre damer.vi er snart i mål :)

Skrevet

65 dager igjen <3 det minker og minker på dagene mot termin;)

Skrevet

-2 dager. Fordelen med å ha passert termin er at hun snudde seg rett vei i går så da er setefødsel foreløpig avlyst : ) Håper hun holder seg rett vei og kommer snart ut!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Min egen termin var igår å ul om 5 dager,er skikkeli kos å være gravid men nå kan prinsessa godt komme ut til oss <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...