Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk noen pyntesting etter fødsel, kun i overflata men noen av dem svir så sykt mye, hva gjør dere med dem..og hvor lenge gjør det så sinnsykt vondt..er vondt å gå på do

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det river og stikker litt en stund i stinga, men det går heldigvis over av seg selv. Før du vet ordet av det så er du helt fin igjen. :)

Kan ikke anbefale så mye annet enn å være utrolig forsiktig når du tørker deg osv.

Skrevet

ha vann i noe som du kan tømme over når du tisser om d ikke har hånddusj. klapp deg forsiktig sånn någenlunde tørr og så kan du føne deg tørr tilslutt. dette gjorde jeg for da fikk stingene lite irritasjn og grodde fortere og om du bruker vann når du tisser så svir det mye mindre....

lykke til:)

Skrevet

Hei. Jeg ble klipt under fødsel sist og var veldig plaget med hovne og stramme sting i etterkant. Redningen for meg var å sitte i grønnsåpebad morgen og kveld (medisinsk grønnsåpe kjøpt på apoteket). Det hjalp veldig mye, og jeg unngikk betennelse i stingene. Etter to uker ble stingene plutselig mye bedre, heldigvis! Så da slapp jeg smertestillende og alle hensynene jeg måtte ta. Lykke til, og god bedring.

Skrevet

Signerer Virvelvind på at grønnsåpebad gjør susen. Jeg syns stingene var kjempevonde, det strammet og verket, men grønnsåpebadene hjalp fort og fjernet plagene etter kort tid.

Skrevet

Ring legen din og be om resept på xylocain gel 2%!!

Den fikk jeg etter første fødsel,og hadde resepten klar med andremann,og skal jammen ha en resept klar denne gangen også!!

Husker jeg gruet meg noe sinnsykt til å tisse,alle saltene i urinen svidde som fy!!

Og nr 2 var et mareritt,så smurte meg hver morgen før jeg stod opp,da var jeg klar 10 minutter etterpå til morgenstellet :)

Skrevet

Hvis du ikke har hånddusj, så finn fram ei mugge med vann, og tøm ned der når du tisser! :)

Skrevet

hørt at sinksalve skal hjelpe. men ikke testa selv enda. termin for to dager siden og fremdeles ingen tulle..

Skrevet

Får xylocain salve kjøpt reseptfritt på apoteket, den brukte jeg endel i begynnelsen sist. Også dusjet jeg flere gang om dagen med hånddusjen, men det var også for at jeg var redd for å få infeksjon i sårene. Men jeg hadde revnet mer enn bare litt. Det gror heldigvis fort ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...