Mai11Mamma Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Var nettopp på do og da jeg var ferdig så jeg en klump som fløt i vannskorpa. En gulhvit slimete klump. Kan det være slimproppen? Var ikke antydning til blodspor. Kan ikke skjønne at det var noe annet heller.... Vet jo at det likevel kan gå uker før fødsel setter i gang, men syns det kjennes ut som en liten milepæl...hihi...
Tenker på nr 4 Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Det kan nok være en del av den ja:) Tvi tvi Her har den kommet litt og litt, og ikke blod i min heller, men det trenger det ikke være heller:) Jeg har termin i dag, og venter på at det skal skje noe:) men men, har ul termin 14 mai da
Mai11Mamma Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2011 Spennende at noe skjer hvertfall Velger å tro at det var den... Eller deler av den. Tvi tvi! Krysser fingrene for at du kommer i gang snart
prøverigjen:) Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 leste en hysterisk morsom vits på foreldre og barn bladet: JM spør den fødene: har slimproppen gått? Fødende svarer: ja, han er å henter seg en kaffe... hihi lo så jeg gråt;) lykke til med slimproppavgang;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå