Gå til innhold

Hvordan gjør dere det på stranda med barn (jenter) som fremdeles bruker bleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal vel ha på badebleie?

Bruker de badedrakt?

Min er 14 mnd nå og jeg er heller nøye med solkremen enn å kle hu opp i de uv draktene.

Og de kan vel bade i vannet når de er så store? Sammen med voksne så klart...

Skrevet

Det kommer helt an på hvor du er og hva jenta de kan komme til å gjøre i bleien.

Er du i Norge på ei strand med ikke alt for mye folk og du synes det er greit kan hun fint gå naken.

Hun kan ha badebleie så unngår du gris om hun bæsjer. Badebleie kan også være lurt å ha under badedrakt, for sikkerhetsskyld. Jeg har foretrukket badedrakt for å dekke litt mer av kroppen mot sola.

Klart hun kan bade!? Å plaske i strandkanten er toppen av lykke for de fleste småttiser.

Skrevet

Bruker badebleie og UV-topp og hatt. Ja, de kan selvfølgelig bade, men de blir lettere nedkjølt enn voksne. Så tiden bør begrenses. Bruker solkrem minst mulig på mine. Syns det blir veldig ekkelt med klissen solkrem og sand.

Skrevet

Spør du virkelig om hun kan bade?

Hjelpe meg, mye morsomt å lese her inne:)

Skrevet

når hun er så liten bør hun smøres godt og ofte med høy faktor, i tillegg ALLTID være tildekket med t skjorte og hodeplagg (caps/tørkle/skaut eller lignende)

Hun kan fint være uten bleie, fantes jo ikke slike badebleier for noen år siden.. men det kan jo være greit med truse/badebukse/badebleie uansett når hun sitter i sanda så dere slipper alt styret med sand som sniker seg inn. PÅ mange offentlige badeplasser over hele landet er det jo ogås fra tid til annen sandlopper, og det forebygger du enkelt ved å dekke til tissen og rompa hvertfall.. ben og armer er det ikke så mye å gjøre noe med..

Ja hun kan fint bade ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...