djuning Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Jeg er 9 uker på vei med vår 3.mann. Med første fødte var jeg kvalm i nesten 5 mnd.og hadde alle typer symptomer og med 2.fødte var jeg ikke fult så kvalm men konstant trøtt og hodet pine. Men med denne er det liksom ingen av delene. Ikke at jeg ønsker alt på en gang, men syntes liksom dette er litt merkelig da. Behøver dette å bety noe da? Noen andre her inne son har opplevd dette da? har det stoppe opp der inne begynner jeg å tenke? Men det er sikkert ikke det, får jeg håpe:)
petitt Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Jeg var sånn sist. Jeg merket ingenting til graviditeten, var frisk og fin gjennom det hele, la knapt på meg noe, jobbet til jeg måtte slutte, hadde en kjempegrei fødsel og fødte ei lita tulle som var frisk som bare det. Jeg merket knapt at jeg var gravid fram til 5 - 6 mnd. Magen min syntes ikke før jeg var 7 mnd på vei engang Ikke bekymre deg, bare vær glad du fremdeles er symptomfri og nyt det istedet )
Gråsonen Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 heldig!! skulle ønske det var meg! Her er det morgen kvalme, brystspeng, vektoppgang og hormoner på avveie. Men,det betyr ikke at mitt svangerskap er "friskere" en ditt. NYT DET!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå