Vimemor Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Endelig, 10 dager over termin skal jeg bli satt igang. Tålmodigheten min har hengt i en tynn tråd den siste uken. Men så skal jeg omsider bli mamma, for aller første gang. Ønsk meg lykke til damer. Mitt defekte fødestøv har ingen bruk for, så det hiver jeg bare i søppla! Men ønsker dere masse lykke til når det er deres tur.
gulda Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Ha ha! Av erfaring er ikke mitt fødestøv så mye tess heller, he he.. Lykke til i dag! Så utrolig spennende ) Kos deg masse med babyen du snart skal få holde! )
Plutselig_gravid Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Vel fortjent og lykke til Forventer overtid selv...for tredje gang. Håper du får en fin fødsel til tross for igangsetting
kokosyklus Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 LYKKE TIL:)) Defekt fødestøv kan jeg klare meg uten, men gjerne litt hodeleiestøv takk?!?
Vimemor Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2011 Hodeleie sendt. Feste medfølger ikke. HI
Mia2011 Skrevet 6. mai 2011 #6 Skrevet 6. mai 2011 åh.. føler med deg, er selv på min 5 dag overtid... *sukk*.. var innom føden igår og det er 2/3 cm åpning og godt modnet, men skjer ikke noe. Skal på overtidskontroll søndag, håper de gjør noe da.. er 3' gangs fødende og begge de første kom på termin, så jeg var overhodet IKKE forberedt på overtid denne gangen! Ønsker meg bare rier nå, masse og at det går raskt når det først starter, og håper det skjer noe snart.. Masse lykke til med fødsel og å bli mamma for første gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå