Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en VENTEdag!

Hva fyller dere tiden med nå de siste par ukene før baby kommer?

her går det i hekling, sofasliting, lesing og film, ettersom jeg har hemmende bekkenløsning.

Mottar gjerne tips til tidsfordriv! :)

Fin dag til dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på! Kjeder vettet av meg om dagen, samtidig som jeg er veldig trøtt, sliten og bevegelseshemmet. En tur på butikken 50 m unna er dagens bragd og høydare... Blir mye TV dessverre....

Skrevet

Jeg sliter også med bekkenet

Det blir mye tv-titting, desverre. heldigvis har vi pvr, så jeg får tatt opp en del ting som går litt sent på kvelden. prøver også å ikke se bare dritt, men også få med meg litt hjerneføde.

Leverer og henter i bhg, strikker, har sydd litt, gjør noen småprosjekter hjemme (som ikke innebærer fysiske utfoldelser). Prøver å ha lunsjdater innimellom.

Jeg har funnet ut at jeg må ha et mål hver dag, stort eller lite, hvis ikke går jeg på veggen, føler meg ubrukelig og bir deppa.

Skrevet

youtube:)

Litt drøy video men fantastisk stemme:)

Ellers driver jeg endel med foto og prøver å rydde, vaske pusse opp. SLiter ikke med bekkenløsning, men får egentlg ikke lov å gjøre noe på grunna v kynnere/maserier. Det er ikek så lett...

Skrevet

... nei, det er mye jeg har lyst til å gjøre, men når kroppen ikke samarbeider blir en fort veldig lei og litt deppa. Lurt å sette seg et mål om dagen.

Lykke til med de siste ukene!

Skrevet

Lurt med et mål for dagen, da føles det kanskje ikke så meningsløst.

I dag har jeg vasket soverommet og skiftet på senga. Har vel brukt snart tre timer på det, men nå er jeg endelig ferdig.

Svæææært fornøyd:)

Så...skal man feire med kaffe og is, eller en latte, eller en islatte eller en kaffeshake da tro?

Skrevet

Fødselskurt på nett, maxdome tv og selvsagt;

Nettshopping! Utrolig mye kule og billige merke klær man kan finne om man bare har tid til å lete! Kjøper mye fra Danmark og Sverige. Fikk utrolig mye for pengene på shopidat.dk Kule bodyer til 40 kroner! Her er noen bra shoppingtips, se under REA eller Utsalg og gjør et kupp!

http://www.maelkechokolade.dk/shop/frontpage.html

troldehoien-shop.dk

prinsesserogpirater.dk

tinyzone.dk

narrestreger.dk

Og selvfølgelig miljobaby.no (-;

ellers har shoppemamma.com mange bra linker

Skrevet

Mye tid på nett og dårlige tv serier på dagtid. Og sover mye på dagen, nattesøvnen er håpløs pga bekkenet. Jeg har vært sykemeldt 100% siden midten av mars og kjeder meg halvt ihjel.

Jeg har også solt meg en en del, samt blitt god i tetris og angry birds på iphonen.

Det høres helt fælt ut, men jeg klarer nesten ikke gå, er så vidt jeg klarer å komme meg til de to ukentlige fysiobehandlinene jeg skal på. Og å komme seg ut er ukas høydepunkt! Heldigvis ser jeg slutten på det hele nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...