Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan!

Vi skal på ordinær UL på mandag. Grugleder oss til det (lang historie...). Det blir en enda mer spennende dag fordi vi håper å selge huset vårt den dagen!

Ettersom det helt sikkert blir en del telefoner fra megler lurer jeg på omtrent hvor lenge timen varer (hvis alt går som det skal, altså - vi satser jo på det)? Da kan jeg forventningsstyre megleren litt ift når vi er mer og mindre tilgjengelige på mandag.

Hvor lenge omtrent var dere inne?

Fortsetter under...

Hei du :-)

Så kjekt at du også har kommet så langt! Godt at det endelig var deres tur :-)

En vanlig UL tar ca 20-25 min, men det kommer jo litt ann på om jordmor er i rute også. Ønsker de lykke til både med UL og salg av hus ;)

Klem

Heisann:)

Lenge siden sist. Godt å se at du er klar for ord.ul. Har vært igjennom det en god del ganger og hvis du ikke må vente en stund på tur, så tar det ca en halv time. Jeg skal til torsdag:) Blir spennende, er noen uker siden ul nå og synes jeg merker så mye mindre liv enn sist, så er litt nervøs. Satser på deg går bra:)

Masse lykke til med alt til mandag:) Håper dere også får solgt huset raskt:)

Mange klemmer.

Hei, Mumrikken & snusmumrikk :)

Takk for det - ja, håpet vokser om at det endelig skal gå bra nå - men vi har nok ikke egentlig våget å tro helt på det enda. Håper det går fint på mandag og at vi får kost oss med fine bilder av knøttet.

Takk for info, og for lykkeønskninger!

Hei, Katta!

Ja, jeg skriver ikke så mye her inne lenger, det går litt i rykk og napp. Har jo vært her lenge, og synes at det (naturlig nok) er mange av de samme temaene som går igjen, i mange av forumene.

Uff, ja - jeg hadde nå en periode på 5 uker mellom ULene, og for meg så var det litt skummelt (pga historikken min). Selvsagt fikk jeg også et spark fra moder natur da jeg var 16 uker - da hadde jeg gått i over 5 uker uten så mye som en dråpe blod, og da kom det fossende igjen.. Sa jeg ringte og fikk meg en sjekk dagen etter. Heldigvis så det OK ut, selv om gynekologen ikke kunne forklare hvorfor jeg blødde. Det var vel en påminnelse om ikke å slappe for mye av ;-) Fikk ikke sett så mye til nurket, for på en slik time skal man jo bare raskt og greit sjekke hvordan status er.

Gleder meg mest til mandag, siden jeg hadde den sjekken for en uke siden våger jeg å tro at det fortsatt er liv - og jeg gleder meg til den opplevelsen sammen med mannen. Så håper jeg at vi endelig kan ha litt flaks og få en "normalopplevelse" - dvs at det ikke er noe i veien.

Jeg kjenner jo ikke liv enda, hadde egentlig ikke regnet med det siden jeg er førstegangs (på dette stadiet, i alle fall) - men på fredag så vi også at morkaka ligger på fremre vegg, så da blir det nok en stund til jeg kjenner noe. Gleder meg til det også.

Takk for gode ord, og lykke til på torsdag. Hvordan er det med formen din?

Klem, M

Hei, Katta!

Ja, jeg skriver ikke så mye her inne lenger, det går litt i rykk og napp. Har jo vært her lenge, og synes at det (naturlig nok) er mange av de samme temaene som går igjen, i mange av forumene.

Uff, ja - jeg hadde nå en periode på 5 uker mellom ULene, og for meg så var det litt skummelt (pga historikken min). Selvsagt fikk jeg også et spark fra moder natur da jeg var 16 uker - da hadde jeg gått i over 5 uker uten så mye som en dråpe blod, og da kom det fossende igjen.. Sa jeg ringte og fikk meg en sjekk dagen etter. Heldigvis så det OK ut, selv om gynekologen ikke kunne forklare hvorfor jeg blødde. Det var vel en påminnelse om ikke å slappe for mye av ;-) Fikk ikke sett så mye til nurket, for på en slik time skal man jo bare raskt og greit sjekke hvordan status er.

Gleder meg mest til mandag, siden jeg hadde den sjekken for en uke siden våger jeg å tro at det fortsatt er liv - og jeg gleder meg til den opplevelsen sammen med mannen. Så håper jeg at vi endelig kan ha litt flaks og få en "normalopplevelse" - dvs at det ikke er noe i veien.

Jeg kjenner jo ikke liv enda, hadde egentlig ikke regnet med det siden jeg er førstegangs (på dette stadiet, i alle fall) - men på fredag så vi også at morkaka ligger på fremre vegg, så da blir det nok en stund til jeg kjenner noe. Gleder meg til det også.

Takk for gode ord, og lykke til på torsdag. Hvordan er det med formen din?

Klem, M

Annonse

Huffamei for no dritt med de blødningene:(

Men jeg har en kjempesterk magefølelse for at du får det lille nurket i armene dine om korte 5 mnd:)

Formen er ganske bra, utrolig nok (foreløpig). Kvalmen er så og si borte og kjenner liiite til bekkenet foreløpig, men sliter en god del med migrene. Men overlever det. venter forresten en gutt igjen etter tydelig ul i uke 13:)

Er spent på ord.ul til torsdag. Har jo ikke hørt eller sett tasssen på 5 uker da. Kjenner litt bevegelse nå en sjelden gang, og har fått noen få små spark, men mye mindre enn sist. Men satser på alt er vel:)

Nei skriver ikke så mye selv heller, bare inne og kikker for det meste:)

Satser på vi får noen flotte bilder til mandag og torsdag:) Stooor klem og lykke til videre. Gleder meg til oppdatering til mandag:) Klemmer.

Hei MK73.

Så kjekt og se deg her inne da, og att du har kommet så langt :) Vet ikke om du husker meg fra ass. befruktning forumet, men jeg fulgte med på dramaet du opplevde i første delen av graviditeten og har lurt på hvordan det går med deg :)

Har vært borti det samme sjøl, så vet hvordan dette der er. Mistet selv en tvilling i begynnelsen, men heldigvis var det en liten prins som klorte seg fast og kommer i begynnelsen av august :)

håper formen er bra, og lykke til på ultralyden på mandag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...