Petrine +spire=❤ Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Skal jo flytte herfra jeg nå. Det gikk plutselig opp for meg Tenk at nå begynner siste innspurt Du så fort tiden har gått!! 3.trimester allerede )
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Grattis Petrine Lykke til videre, er nok en stund til jeg kommer inn enda Men gleder meg til det, hehe. Tiden flyr!
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Eg kjeme etter torsdag i neste veke, terminen 06. august nærma seg med stormskritt! Håpa tida i 3. trimester går kjempe fort og at vi ikkje har en altfor varm sommer i vente
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Ja, tenk at 2. tri er over... kommer etter deg på søndag!! Jippiiiii!
zassy☆ Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 Drar du fra oss allerede ja Masse lykke til på 3. tri, håper alt går kjempefint videre
**lucy** Skrevet 6. mai 2011 #7 Skrevet 6. mai 2011 Neida, semseme, det går kjempesakte her også! Jeg er 23+3 i dag, og teller ned hver dag...
Lykkeliten♥♥♥ Skrevet 6. mai 2011 #8 Skrevet 6. mai 2011 Jeg slår følge med deg! Synes tida har gått sykelig fort altså.Blir godt å få levert bacheloren neste uke så siste tida kan nytes:) Wuhuu,det nærmer seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå