Gå til innhold

Hva syns dere om Ninni sammen med...

Anbefalte innlegg

storesøsknene Henrik og Anna sine navn?

Venter nr tre veldig snart og syns det er sååå vanskelig med navn! Er litt usikker på om jeg liker Ninni godt nok, eller om det er for "dukkeaktig" og søtt sammen med de andre navnene... Hva syns dere? Har dere eventuelt bedre forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143199851-hva-syns-dere-om-ninni-sammen-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tuyo

Ja, Ninni synes jeg blir veldig søtt i forhold til søsknene sine navn. Henrik og Anna er gamle, flotte navn, og lillesøster "må" jo få et like stødig navn ;-)

Eks:

Nora, Sigrid, Jenny, Elise, Ingrid, Agnes, Maja. Disse navnene er mine favoritter for tiden ;-)

Lykke til med navnvalg! :-)

Anna og Henrik er nydelige navn! Ninni er jeg ikke glad i. Synes det er litt kallenavn-aktig.

De beste jeg kommer på nå må være:

Dorthea, Klara, Live, Matilde, Nora, Olea, Othilie, Olava, Elise, Julie, Sara, Dina, Emma (nydelig! dumt det er så mye brukt), Karna, Karla, Synne, Vera, Vilma.

Noen du liker? :-)

Annonse

Gjest Hercule Poirot

Ninni er da ikke no' navn? Det er et kallenavn, eller det "alle" småjenter med N i navnet sitt kaller seg selv en periode veldig tidlig i prateutviklingen.

Til så gode navn som Henrik og Anna må dere finne et like stødig og godt navn til nr. 3.

Hedvig, Guro/-i, Ragni/Ragnhild, Live, Karen, Maren, Marte.

Bør være et to-stavelsesnavn, synes jeg, de to andre har jo også det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...