Gå til innhold

Va synest dere mannfolk om brystene til damene deres etter at de har ammet?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler selv at de er blitt slappe å tomme etter ammingen, kunne godt tenkt meg å fylt i de, men ikke mer enn at huden fylles ut igjen. Min samboer er i mot dette, å sier de er fine. Men jeg vet vel innerst inne at han også synest de er blitt slappere.

Hva mener dere andre Mannfolk om dette?

Vi har da mange rare spørsmål vi kvinnfolk hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Damer må begynne å tenke på hva de selv ønsker, ikke fiske ut hva menn ønsker. Så mange kropps usikre damer, dere vet vel selv hva dere vil eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Synes det er fint at man kan se bra ut for hverandre, og til en viss grad ta hensyn til hva den andre mener. Ser på det som en tillitsærklering at man kan prate med hverandre om slike ting. At partneren synes du ser bra ut er med på å styrke selvtilliten, Men sier han det ikke er nødvendig, er det nok ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint at man kan se bra ut for hverandre, og til en viss grad ta hensyn til hva den andre mener. Ser på det som en tillitsærklering at man kan prate med hverandre om slike ting. At partneren synes du ser bra ut er med på å styrke selvtilliten, Men sier han det ikke er nødvendig, er det nok ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...