Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla født 24/10 krabbet idag nesten 1 meter!!! Begynte med noen "et kne frem-tryning-hyling-trøsting"-runder, men plutselig satte hun farten opp gitt!!!

Vekket meg på en utrolig søt måte i mårres også; lå på magen i senga mi (jeg hadde sovnet etter forrige pupp) med høyt hevet overkropp, et bredt glis og glitrende øyne og sa mammam! (da er hun puppesulten)

Hun er en prøvelse, men man glemmer jo det for ei stund når slike ting skjer :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så gøy! :)

Nå blir det fart i heimen tenker jeg :)

Skrevet

Det har det vært siden dagen hun meldte sin ankomst hehe. Ho var aktiv allerede i fosterlivet, forskjellen er at da visste jeg nøyaktig hvor jeg hadde henne til enhver tid *LOL*

Skrevet

flinke jenta di :D Tidlig ute er hun ikke? Venter også på at mini her krabber avsted, han er så søt der han vugger og tar armhevinger :)

Skrevet

Ho er i forkant av "allmuen" innen motorikk (også finmotorikk), sosiale ferdigheter etc. Fikk det svart på hvitt av barnelegen på tirsdag hehe, men har jo fått slike tilbakemeldinger av kiropraktor og manuellterapeut siden i november :D

Jeg fleipet tidligere med at hun ville kunne gå før sommeren virkelig setter inn støtet, men jeg ser helst at hun holder seg til krabbing jeg altså *smiiil* Ho drar seg opp allerede, stopper opp når hun kommer seg i sittende stilling. Men med krabbing som utgangspunkt tviler jeg på at det tar lange tiden før hun finner ut av å stå og gå...Storesøstra begynte å krabbe ETTER at hun klarte å gå (hun forflyttet seg med å være rumperacer- humpet seg frem på rumpa i et heidundrende tempo). Hun var oppe og gikk 11 mnd gammel. Men de to er veeeeldig ulike...

Gutten din er nok ikke langt bak, snart må du passe pjokken mot den slangen du viste frem i bloggen din, eller; andre av den sorten *grøss* Slanger fascinerer meg, men jeg er jammen glad det er sjeldent jeg ser noen*puh*

Skrevet

heldigvis er slangene stort sett mere redd for oss enn vi er for dem, eller i mitt tilfelle så er nok jeg litt mere redd for den :D

Og heldigvis ikke hverdagskost at de kommer inn men jeg kan love deg at døra har vært lukket på kveldene etter den episoden :)

Storesøstra til Kai gikk da hun var 9 mnd og det var altfor tidlig for meg men ikke for henne. Hun har seilt fremover og alt har kommet veldig lett til henne, unntatt koordinasjon, da er hun som meg, kløne på dansegulvet og på aerobicen :)

Skrevet

Så morsomt! Har ei her også som har krabber litt tidligere,men i dag satte hun inn støtet og spant bortover på gulvet gitt. He he Hun også er ganske tidlig ute(blir 7 mnd straks):) Setter seg nesten opp selv også:) Morsomt er det,men greit tidligere også når vi visste hvor hun var;)

Føler liksom for at jeg har mistet litt av den baby tiden altfor fort når de blir så mobile så tidlig.

Costamummy&mini bamsen: så det bildet av slangen som dukket opp inne hos deg i går og HJELP!!! Jeg hadde svint av hadde jeg fått en sånn i hus! He he Godt jeg bor i Norge så er kanskje sjansen litt mindre!!???! Uansett,tøff er du:) Håper du slipper den opplevelsen igjen i nærmeste fremtid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...