Me&Mine Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Den er av merket Swegmark, kjøpte den på ellos.no. Kostet 299kr, men den var verdt pengene. Kjempegod passform og kvalitet. Anbefales på det sterkeste!
mossirose Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Oi! Jeg kjenner jeg ble litt misunnelig nå, for her sliter jeg intenst med å finne en amme-bh som er stor nok. Det er lite nok utvalg i de ordentlig store størrelsene som det er (bruker 85G til vanlig), og når man i tillegg ikke finner riktig passform, så ... Så langt har jeg prøvd og forkastet mer eller mindre kjente merker som Bravado, Mary-Jane, Abecita, Anita, Chantelle og enda noen til. Og prisen? For min del ville en hvilken som helst bh til 299 kroner vært et røverkjøp. Jeg er vant til å betale fra 500 kroner og oppover for å få noe som passer. Så nyt bh-kuppene deres! Heldiggriser! :-)
aviatrix*høygravid Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Vil tipse igjen om Carriwell seamless.. de er rimelige og kan bestilles på nett...momshells.dk.. Dansk side som sender til norge.... de koster 199dkk! brukte de med første mann og har kjøpt meg 1 hvit og 1 sort denne gangen... kjempe myke og klemmer ingen steder..
TrustNoOne (but Me) Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Signerer HI på denne, jeg har kjøpt samme typen, og den er kjempebehagelig. Absolutt et kupp til den prisen!
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 Mossirose Vil gjerne tipse deg om at Ebay har stooore str rimelig Der har jeg bestilt mine,syntes de er helt fantastiske,fikk til og med en 6 pakning med amme-bh'er sist jeg bestilte..hehe!!
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 5. mai 2011 #7 Skrevet 5. mai 2011 Mossirose Vil gjerne tipse deg om at Ebay har stooore str rimelig Der har jeg bestilt mine,syntes de er helt fantastiske,fikk til og med en 6 pakning med amme-bh'er sist jeg bestilte..hehe!!
mossirose Skrevet 6. mai 2011 #8 Skrevet 6. mai 2011 Takk for tipset! Jeg har handlet bh-er på nettet, men det har blitt dyrt i grunnen, fordi bh-ene ikke har passet og returmulighetene har i praksis ikke vært gode nok. Om jeg bare visste om en modell som satt bra, så hadde det vært noe annet.
*julybirth* Skrevet 6. mai 2011 #9 Skrevet 6. mai 2011 hvordan velger dere str på ammebehå nå før fødsel ? hvordan vet dere hvor mye de vil vokse etter fødsel? har lyst å få tak i jeg å, men er redd jeg bare får tak i feil str, og bortkastede penger .... tips noen ? noen som vet hva som er normalt ?
Juni1180 Skrevet 6. mai 2011 #10 Skrevet 6. mai 2011 De fører samme merke på Lindex også. Jeg har brukt det med mine to første også, kjempegode. De har 20% på alle bher der nå, så løp og kjøp... Jeg går opp en str i bh når jeg er gravid og enda en når melken kommer for fullt.. Dvs er c til vanlig, og går opp til dobbel d eller e cup
fyrverkeriet-juligutt<3 Skrevet 6. mai 2011 #11 Skrevet 6. mai 2011 Takk for tips! Er de greie i str.? Må vel kjøpe den str. man pleier å kjøpe i vanlige bh'er, bare at man går opp en eller to cup'er..
*julybirth* Skrevet 7. mai 2011 #12 Skrevet 7. mai 2011 hmm... ikk lett å finne store str iallefall... var på cubus idag og sku ha en ny, brukte til vanlig drøy80 b, og fikk idag tak i 90D høres gigantisk ut jo, men føler ikke det selv heller, fant ikke større, dog bare i 85 el mindre, kjipt.. må vel bestill på nett da, el ta turen innom hennes og maurits neste helg ikrsand.... rart dem ik har større synes jeg, lure på hva slags str jeg skal velge da til amming, når jeg har gått opp så mye nå og har 2, 5 mnd igjen før fødsel ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå