Gå til innhold

Rosaruss, hva synes dere egentlig om det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat oppdaget at ungene i bhg jenta skal begynne i har rosaruss, vet ikke helt hva jeg skal tenke om den saken;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke poenget med rosaruss.......

Ikke grønn/orangeruss heller, men det har de vel sluttet med nettopp av den grunn at russ kobles til fest og alkohol....

Skrevet

Ja, jeg mener også det kobles til fest og alkohol..... Men det er kanskje stas også? Er jo i den alderen de er helt gærne etter å samle på russekort osv...

hi

Skrevet

Ungene kobler da ikke russ med fest og alkohol!! De synst det er stas, og det kommer til å bli gøy!

Skrevet

Grønnruss er russ på linje med blåruss og rødruss..

Skrevet

Tåplig!

Eneste som får noe ut av det er de som selger effekter.

Skrevet

Ehm og ungene da.. men det er visst ikke så viktig.....

Skrevet

Grønnruss er vel de går ut av ungdomsskolen? Ihvertfall her omkring..

Skrevet

tullete. Hilsen "kjip" ped. leder.

Skrevet

Det hadde jeg syntes var helt topp! :) Og det hadde nok jenta mi vært enig i ;o)

Grønnruss er forøvrig de som går landbruk... Oransje er de som går ut av ungd.skolen

Skrevet

Ungene synes det er morsomt med 17. mai uansett. De får lite ekstra ut av å gå med rosa klær.

Skrevet

Komplett fjollete.

Skrevet

Enig. Fullstendig og komplett fjollete.

Skrevet

Har mange års tradisjon her også med rosa russ :S

Vi har en gutt som er rosa russ i år. Har fortsatt ikke bestemt meg om jeg skal skaffe effekter.Begynner vel å haste om jeg skal gjøre det....

Vet faktisk ikke om noen av de andre skal russe opp seg heller......

Skrevet

Ungene synes det er kjempegøy, ser at ungene til søsteren min virkelig setter pris på dette.

Men for å være ærlig er jeg likeglad, og synes det er greit vi slipper. Barnehagen vi bruker er flinke til å gjøre stas på førskolegruppa uten at vi trenger bruke en formue på rosa russeklær.

Det er nemlig litt av et press, det holder liksom ikke å kjøpe bare russelua når alle vennene har både russebukse og college-genser med rosaruss på også. Plutselig blir det mye penger for noe som bare skal brukes veldig kort tid.

Skrevet

grønnruss er ikke dem som går ut av ungdomsskolen. det er de som går på landbruksskolen, på en eller annen linje der.

aldri hørt om russ etter ungdomsskolen!

Skrevet

Gutten min er rosa russ i år. Han synes det er kjempe stas!! Jeg har valgt å kjøpe genser, bukse og sko med norske flagg på. Dette ble på under 800kr. ( luen får de av barnehagen) synes virkeligen ikke det var gale, når guttungen er kjempe kry og gleder seg masse til å være rosa russ. Han skal jo også bruke klærne på 17 mai. Kanskje foreldrene ikke synes noe om det, men barna synes det er kjempe kjekt og det er nå det viktigeste.

Skrevet

18:48

Her er det vanlig å være grønnruss når de går ut av 10. klasse.

Men jeg er ikke vant med det fra det stedet jeg er oppvokst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...