Gå til innhold

har litt krisefølelse i kroppen :( noen som kan se på meg??

Anbefalte innlegg

må finne meg en jobb så fort som mulig, så skal sende ut x antall søknader på renholdsjobber i kveld, noen som får inn at jeg får napp fort?? må ha jobb innen juni er over minst, helst før mai er over :(

takker og bukker!! kan se tilbake i helgen :)

080377

klem fra lilja

Fortsetter under...

Annonse

tusen takk StarQuality, har vært på flyttefot i helgen så har ikke hatt tid til å titte inn her:)

men ja jeg er egentlig mest klar for den type jobb, men vi får se, blir lettere å ta tak i det når jeg er på plass i Oslo, er litt i flyttemodus akkurat nå, og ikke jobbmodus, selv om jeg helst burde tenkt og brukt energi på det også :P

takk til alle som har sett på meg :) tar gjerne i mot flere ;) og kan prøve å se tilbake i kveld om noen ønsker det :))))

klem fra lilja

Hei Lilja!

Jeg kan ikke spå deg, men av erfaring så dukker det opp jobb til den som har pågangsmot og ønske om å jobbe:) Det ordner seg for snille jenter:)

Lykke til!

Hei frøken :o)

Så du har fått flyttet litt i helgen. Så bra :o) Jobbingen ordner seg! Jeg ser også for meg deg i et typisk omsorgsyrke, og det kommer til å ordne seg fort. Det er ikke noen vikarlister i kommunen da? Melder man seg inn der så blir man aldri arbeidledig :oP Jeg gjorde det på kommunens side. Man kunne søke på egen vikarliste hos bhgsektoren, og da har jeg jobet i den samme bhg siden september. Ellers så er det jo bare å sondere terrenget. Ringe omsorgsboliger og sykehjem og høre om de trenger folk i sommer.

Bor du langt unna grefsen? Kjenner noen som jobber på "grefsenhjemmet", som sier det er en fantastisk arbeidsplass. Hun har ikke utdannelse, men jobber og jobber... tror hun fikk fast stilling relativt fort og.

Om du har lyst til å drive med renhold så har du jo ISS. Ei jeg har jobbet litt sammen med hadde bare ringt dem for et par uker siden, og spurt om de trengte folk. Det gjorde dem. Hun fikk prøve seg uka etter, og så fikk hun fast jobb uka etter det.

Ikke bekymre deg, vennen! Det ordner seg for snille jenter, og du er jo en av dem <3

Lykke til!

Ha en god dag!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...