Gå til innhold

Se på meg? Kan se tilbake:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter:)

Tusen takk for svar, håper dere har rett!! Har svart dere alle tre i trådene deres! Så dere mener at alt er i orden altså? Så jo et levende foster på mandag, men off jeg er så redd :S

Fler som vil prøve? Er det fortsatt liv?

Annonse

Hei, var litt vanskelig å se kjønn på deg, men jeg endte på gutt, og jeg fikk opp at du vil få to gutter og en jente til sammen. Går ikke spesielt inn på om ting går dårlig, men fikk opp masse fine kort rundt deg, så håper og tror at alt går din vei :) Er det en grunn til at du er så nervøs? Langt på vei? Lykke til videre :)

Tusen takk igjen dere, mange som sier gutt da :) Men ekstra spennende når det skimter ei jente gjennom her ;-) Skal se på dere i kveld eller i løpet av morgendagen, har jobbehelg, så skal snart på jobb... :/

Zazzy : Årsaken til at jeg er så redd, er fordi det er 3 gang jeg er gravid nå på 7 mnd,å det har gått galt de to andre gangene, ble gravid nå med en gang uten å få igjen mens etter en veldig tidlig ma i mars.. Men har jo vært på ultralyd og sett hjerte banke, og hcg stiger som de skal.. Så dette MÅ bare gå bra!:) Tusen takk for at du så på meg <3

Hei håpefull:)

Jeg føler også ei sterk lita jente i magen din, og denne gangen skal du ikke bekymre deg..men jeg vet hvordan du har d...hadde selv to aborter før jeg fikk min første og d preger store deler av svskapet UANSETT hva folk sier..

men prøv å snakk med frøet i magen og del tankene dine, føler at d vil hjelpe deg..og når barnet kommer så gleder du deg bare over at du har mista fordi du ikke for alt i hele verden ville valgt bort d barnet du har fått...sånn tenkte jeg vertfall....

jeg har en tråd her så hadde blitt gla om du ville svare på den;)

(f.13.04.83, lurer på kjønn i magen, fødsel, ks vs vaginal, vekt osv det du måtte få opp, men svar meg gjerne i min tråd)

Lykke til!!

klem...

Tusen takk igjen jenter <3 For at dere ville se på meg, og for gode ord:)

Skal prøve så godt jeg kan å ikke bekymre meg, skal på ny ul i morra, å hvis alt er bra da, så SKAL jeg bare begynne å glede meg.. Har svart dere i trådene deres!

Håper så inderlig at det er liv <3 <3 <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...