Gå til innhold

har du en sønn på 5-6 år? Hva ville han likt å få i bursdagsgave til ca. kr. 100,-?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare døtre, og ingen på den alderen. Hva er "in" blandt gutter som blir 6 år? Jeg vil gjerne "treffe" med gaven, for datteren min som skal gi den, gleder seg så veldig til å gi gutten gave...

(Budsjett: ca. kr. 100,-)

Fortsetter under...

Skrevet

Er snart tiden for vannpistol eller vanngevær :) Det er ganske IN for gutta da :)

Skrevet

ja, vannpistol er populært.....

hilsen guttemamma

Skrevet

Akkurat vannpistol har jeg ikke så lyst å gi... Er det flere forslag? Svar gjerne mange, så kan jeg se hvilken gave som fleste "stemmer" på:)

HI

Skrevet

De fleste kompisene til bonussønnen (5år)min er hekta på alt som har med spiderman å gjøre, og det finnes jo både i nytteting,klær og leker. En eller annen form for uteleke er jo stas nå, for de fleste unger tror jeg.

Men du kan jo spørre moren/faren hva han ønsker seg, hva han liker o.l så er du helt sikker på å treffe riktig :)

Annonse

Skrevet

Uteleker, bakugan, Ninjago(evt andre Lego),

Skrevet

5 åringen her ville likt å få en kul t-shirt, vannpistol, vannleker, småbiler, tegnesaker, hoppetau, caps, kritt for å bruke på asfalten, såpeboble greier, tøff boxer, klinkekuler (ikke noe mor blir glad for meeen),

Skrevet

her er det veldig stas med bacugan og ninjago.

Skrevet

Bakugan og spiderman

Skrevet

Har en som blir 6 i høst og en på 7år. I begge kompisgjengene er det noen ting som går igjen som er populært.

Beyblade, bakugan og ninjago.

Annonse

Skrevet

Signerer de som nevner ninjago. Det er Lego bokser i alle størrelser og prisklasse. Star wars Lego er også populært. Min gutt på 5 år er i himmelen når han er i Lego avdelingen og ser alle tema boksene. Vi har nettopp kjøpt ninjago Lego til en bursdag i mrg.

Skrevet

Ninjago og Lego Hero factory er strålende saker...

Ellers så ville min likt å få sånne småbokser med lego..tror de koster fra 50 til 130 kr ...masse forskjellig å få....

Her i huset er pokeballer og pokemonkort veldig populært også da.....

Og beyblade..men tror de er dyrer enn 100 ??

Skrevet

ninjago, ben 10 effekt, el bakugan, de nye ;)

tsjorte fra h&m m spiderman, bakugan, ben 10 el superman er også suksess her i gården.. billig og slår alltid an!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...