Gå til innhold

Anbefalte innlegg

i dag er 5 dagen jeg er trøtt og extremt kvalm. aldri vært så galt før. ikke har jeg råd til å gå til lege heller. får dere inn om d er utmattelse som gjør dette p meg? jeg føler d litt sonn sjøl men stoler ikke helt p mage føelsen i dessa dager hehe. dn er bare kvalmende. flirer :) skal se om jeg får sjangs til å se på flere ikveld :) se om d blir bedre utover dagen, har dorlig samv. for at jeg ikke fikk sett på alle i går. beklager :( klemmer <3

300388 :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143197786-5-dagen-under-dyna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God bedring!!

Slapp av og kom deg på beina nå:)

Skulle du bli bedre og vil se på noen i kveld, så hadde det vært fint om du ville tittet på meg:)

150576.

MEN ikke bruk opp energien din på spåing, før du er på beina igjen selv!

Hei!

Føler at du kommer deg raskt på beina igjen her, å at det ikke er noe alvorlig med deg!:) Får også opp veldig positive kort rundt deg, som går på ønsker som går i oppfyllelse, så det kan jo hende? Er du ikke gravid nå, så er det IKKE lenge til, vil si i løpet at de første mnd jeg, senest august!

Annonse

i dag er d 6. dagen med kvalme, er så lei :( sambo tror jeg er gravid igjen hehe :) takk for svaret jeg fikk av dere :) håper virkelig dere har rett ang. graviditet heh. hadde vært deilig :) spådde sambo og meg selv i går da kom familie kortet på begge <3 så d er vel ikke rart at han er så sta p at jeg er gravid igjen <3 hehe vis flere vil se så er d kjempe hyggelig.:) jeg orker ikke å se tilbake idag desverre :( er så kvalm :( sender alle lys og varme for at dere ville skrive noen ord :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...