Virreli Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Hva har dere planer om å bruke, eller har brukt til deres små?
*smula* Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Den eldste ble altfor varm med ullpysj om sommeren, han lå i body med teppe over. Mini kan nok trives i ullpysj også om sommeren, så vi får vente og se og prøve oss fram med henne også.
stjertløvetann Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Har lurt litt på dette selv, for vesla på 7 mnd er så glad i ullpysjen sin at hun lyser opp og ler når den skal på for natta, mens bomullspysjen jeg brukte når det var varmt bare ble mottatt med et høflig skuldertrekk.. Så her soves det i ullpysj og så varierer vi bare med tykke eller tynne tepper eller dyne over
cadence Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Signerer magrat her. Mi frøken elsker ullfrotte-pysjene sin, og det blir ramaskrik når en av de ikke kommer "til avtalt tid og sted". Supplerer med ulike tepper/dyne ved behov
Canari Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Den ullpysjen fra nøstebarn er jo så tjukk at den ble alt for varm på vnteren og, her i gården!
Willy Wonka Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 vi elsker den pysjen når det er vinter og sen høst etc... Men sove i den tykke ullfrotte pysjen midt på sommeren.... da hadde mine dødd. På det varmeste om sommeren duger bare bleia eller truse på mine. Hjelper lite at ull "puster" når det er på det varmeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå