Gå til innhold

Frisørhjelp trengs igjen:o) Denne gang: PERMANENT (krøller)

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst, bleket hår..IKKE brukt bleking da, men L'oreal sine "lysnende hårfarger",- som visstnok ikke er like sterkt som bleking. Da jeg bodde i spania kalte de dette "blondering";- ikke bleking...Men mulig det egentlig ikke er noe forskjell i forhold til å "rævkjøre" håret....

Vel, nå har jeg brukt dette i et år pluss, og er veldig nøye på og bleke bare ettervekst og ca 1 cm inn på "gammelbleking" når jeg må ta røttene. Håret er tørt, men etter en periode med "redken anti-snap" og flittg bruk av varmebeskyttende preparat ved føning (aldri på mer en medium varme) SÅ har det ikke blitt verre...Føles ganske greit etter siste stussing (ca 0,5 cm)..

Nå er det litt over 2 mndr siden jeg tok etterveksten sist, og vurderer og la den være i et par måneder til, for så og ta permanent,- også ta og stripe etterveksten....Kanskje best ETTER permanent, eller er det lurt og gjøre unna dette først??? Begge deler hos frisør. Men er det noe en frisør VIL gjøre? 4 mndr etter bleking/blondering, vil håle tåle permanent da? Skal gifte meg i august og har så lyst på krøller..Ikke bare den dagen, men lenger. OG har hatt det mange gang før (ikke 80-talls krus som man kan minnes med gru..Men krøller/bølger, i ulike størrelser som gir håret volum, liv og lettere og ordne).....Jeg har krølltang og ruller men er så tidkrevene og krølle håret hver gang man vil pynte seg, for ikke snakke om alle dager jeg har LYST på krøller, eller en frisyre som egner seg best for krøllete hår:o)

Noen frisører her? Jeg har tatt permanent på likt hår før, hjemmeutgaven, og ble fornøyd altså (min mor er ekspert på og rulle opp hår da hun har gjort det på søsken og sin egen mor siden hun var 12....) men siden jeg gifte meg vil jeg være "sikret" bra resultat..........

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...