❤lilleprinsentilmamma❤ Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Vi skal helt sør i Spania og der er det varmt, men kan bli litt kjølig på kvelden:)
kinaputten Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 når og hvor skal dere? Bor selv i sør spania og kan sikkert komme med noen råd
❤lilleprinsentilmamma❤ Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2011 Vi skal til Malaga:) og babyen min er 4 mnd:)
kinaputten Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 i dag har min lille på 6 mnd på seg en tshirt og liten shorts, nå er vi ikke mye ute på kveldene med han etter leggetid, men hvis vi skulle, så hadde han hatt på seg feks en sånn hel drakt uten fot også et par sokker også hadde jeg tatt med en liten tynn jakke i tilfelle det ble kjølig. Ta med et helseteppe til å ha i vogna og solskjerm er kjempelurt Nå kommer det ann på når dere skal hit, men jo lengre utpå sommeren det er, jo mindre vil de jo ha på seg. I natt sov han i kortarmet body. Men regner med at han sover i bare bleia i sommer. I går da vi trillet tur midt på dagen hadde han også tshirt og shorts på, men jeg la et helseteppe over beina hans når han sov. Jeg ville tatt med lette klær men også noen tynne heldresser Sorry rotete svar, men holder øye med mini som øver seg på å krabbe god tur
❤lilleprinsentilmamma❤ Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2011 Tusen takk for gode tips! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå