maymor Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Ble vekket klokken 6 idag at det "veltet" seg i magen min, fullt liv hos huleboere'n:-) Etter over en uke med dårlig søvn, løs mage, dårlig matlyst og minimalt med energi føler jeg at alt kommer tilbake til meg idag. Har hatt en god natt søvn helt alene i huset, og skal være det i hele dag og, -bare å nyte. Har 3 dager igjen til termin og endelig slått meg til ro med at fødselen skjer når den skjer. Har to barn fra før som begge er født en uke før tiden, og jordmor trodde jeg skulle være ferdig innen utgangen av forrige uke. Var på ny kontroll på tirsdag og fikk samme beskjed da, -iløpet av denne uka. En gang må de jo få rett, men frem til da er det bare å nyte dagene. En god dag til alle dere andre som venter i spenning:::::::::: Nyt dagen:::::::::::::-)
Tenker på nr 4 Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Så utrolig deilig da Kan jo være tegn på at det nærmer seg også det at du har masse energi Har en del energi nå om dagene jeg også, men har så vondt i bekkenet at jeg klarer ikke gjøre så veldig mye Men humøret er på topp iallefall:) Har menstermin i morra:) Du får kose deg kjempe masse:) Men husk å hvile litt også Kan jo aldri vite om det er senere i dag du trenger masse krefter;) tvi tvi
gulda Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Så godt å føle det slik! Nyyyt dagen masse da! Selv er jeg ganske tom for energi. 38 uker i dag. Men været er strålende og varmt, så skal nyyyte denne dagen med å sitte og daffe i en stol ute! He he. Har alltid så mye jeg burde gjøre, men i dag har jeg ikke noe som ikke kan vente til i morgen. Så dette skal bli utrolig deilig! Kroppen er på slutten av et maraton, så da må en virkelig unne seg å nyte de rolige øyeblikkene en får! )
Night 78 - keiser og prins Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Termin i dag, så venter også i spenning ;0) Føler også at energien er på vei tilbake. La det være et tegn ;0) Jordmoren min sier at ingen fødsler har en fasit, så det er bare å smøre seg med tolmodighet. Hehe. Det skjer når det skjer. Grei innstilling. Kose dere med ventingen, jenter! Blir fort nok travelt. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå