Gå til innhold

Er det mulig da?

Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

La inn innlegg her i går kveld om svar som ikke kom opp. Men så kom faktisk heller ikke det innlegget opp i det hele tatt, ser jeg, det er i alle fall usynlig for meg i dag.I dag er jeg innlogget på alle fora utenom krangle, som er det forumet jeg har tenkt å si noe på, og på krangle har også innlegget mitt fra i går kveld blitt borte,

http://www.dinbaby.com/forum/thread/142910052.

Jesus allmektige. Kanskje dere skulle starte en oppslagstavle sentralt plassert i hver kommune i stedet, hvor man kunne fysisk rusle ned og henge opp små fysiske lapper til hver hverandre. Det ville antakelig være mer pålitelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og takk for tilbakemeldingen. Vi jobber kontinuerlig for at sidene skal fungere bra, og selvsagt skal nye innlegg vises fortløpende. De innleggene jeg har lagt inn i dag har kommet opp umiddelbart, men er det fortsatt slik at innleggene du skrev inn ikke har kommet opp, så gi oss en tilbakemelding. Vi har moderatorer som fjerner innlegg som er upassende, eller som brukere reagerer på - det kan være alt fra språkbruk til innhold. Ønsket vårt er en konstruktiv debatt med kritiske kommentarer, men som ikke virker støtende.

Hilsen Line Fredheim Storvik

redaksjonssjef

barnimagen og dinbaby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite svar også fra oss på teknisk side:

Vi er smertelig klar over problemene vi har med manglende svar og innlegg i forumet vårt - dette skjer særlig på kveldstid når det er stor trafikk på sidene våre. Vi har prøvd en stund å kartlegge årsakene til at det skjer, og skal nå ganske snart prøve å flytte over til nye servere for å se om vi på den måten kan løse problemet.

Håper dere har tålmodighet med oss i mellomtiden! Vi lover å ikke gi oss før vi har løst det :-)

Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...