Gå til innhold

Når var dere borte fra baby i flere dager for første gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I august er vi invitert på hyttetur med venner, da er lillejenta vår 6,5 mnd. Er veeeeldig skeptisk til å takke ja til dette, selv om jeg har veldig lyst. Det er dnakk om å være borte fra fredag til søndag. Har snakket med min mor, hun kan ha henne, men vet ikke om jeg vil klare å reise fra henne så tidlig... Samboeren min har også tilbydd seg å være hjemme med henne siden det er mine venner som inviterer til hyttetur, men vet ikke om jeg orker det heller jeg... Er ikke det at jeg ikke stoler på pappaen eller min mor til å ta vare på henne, men vet ikke om jeg klarer å være fra henne... Når var dere borte fra deres barn såpass lenge første gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

første gang jeg var borte en helg fra eldste mann... da var han 11 mnd.. :)

Minste er 8 mnd og har kun vært borte fra henne 4 - 5 timer etter hun er lagt for kvelden.. :)

Skrevet

Jeg har ikke vært borte enda siden min bare er 3 mnd. Men jeg ser for meg at et døgn holder første gang. Både for meg og baby:) sånn føler jeg det nå, men kan jo være jeg føler annerledes i august:) sikkert sånn for deg og:) jeg tror at for meg blir to døgn for lenge og at jeg ikke ville klart å nye siste døgnet, men lengta, savna, angra, fått dåli samvittighet hehe. Er det mulighet for at du kan være fredag til lørdag eller lørdag til søndag?

Skrevet

Jeg og pappaen var borte fra eldstemann da han var 8 mnd. Dro etter han hadde lagt seg fredag kveld og var tilbake søndag formiddag.

Ville ikke hatt noe problem med å dra hvis det var pappaen som var hjemme. Det er litt verre når det er andre enn barnets nærmeste omsorgspersoner.

Skrevet

Unnskyld, 9 mnd. Skrev feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...