Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tidsnok!!!!!! :o)

Jeg er ca 10 uker på vei nå, med nr.2, og spesielt om kvelden er magen like stor som den var når jeg var 4-5 mnd på vei sist.

Jeg prøvde alle kjolene mine i går for å finne ut hva jeg kan gå med på 17.mai, men alle viser like mye mage! What to do....

Blir ikke bare enkelt å sjule den fremover!

Jeg er ikke lenger enn 8+1 og har allerede kjøpt meg mammabukse, magen er helt hard og de vanlige buksene mine passer, men er ekstremt ubehagelige å ha på seg og klemmer på magen...

Vil tro det er veldig individuelt, men jeg syns selv det er litt tidlig å få mage da :P hehe

Annonse

Jeg har så absolutt ikke flat mage, men kjenner på buksa at den er ubehagelig nå. vurderer joggebukse snart. er straks 8 uker på vei. forrige gang begynte jeg med mammabukser i kue 11. sikkert veldig individuelt, men jeg synes det e tidlig å kjenne magen når jeg ikke er lenger på vei. men slik er det sikkert bare:) kjekt å kjenne forandringer.

husker ihvertfall at det er en utrolig rar følelse når man kjenner den lille kulen på magen.. hihi :o) gleder meg og håper jeg kommer igjennom de første ukene her... litt nervøs er man jo for at ting skal gå galt,, er liksom en ganske lang prosess dette med å lage barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...