Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

akkurat testet positivt, men når begynner som regel magen å synes? lenge siden jeg gikk gravid sist.. men mener jeg begynnte med mammabukse rundt uke 12-13.. men har hørt at magen kommer raskere med nr 2?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidsnok!!!!!! :o)

Jeg er ca 10 uker på vei nå, med nr.2, og spesielt om kvelden er magen like stor som den var når jeg var 4-5 mnd på vei sist.

Jeg prøvde alle kjolene mine i går for å finne ut hva jeg kan gå med på 17.mai, men alle viser like mye mage! What to do....

Blir ikke bare enkelt å sjule den fremover!

Skrevet

Jeg begynte med mammabukser i uke 22 med nr. 1, uke 19 med nr. 2. Blir spennende å se hvordan det blir denne gangen, uke 15 kanskje..?? Kommer nok endel fortere med nr. 3 tenker jeg :)

Skrevet

Hm, spørs vel va du mener, jeg er bare 9 uker... Har allerede fått behov for noen fleksible skjørt og bukser... Mest fordi jeg syns det er ubehagelig om det klemmer på"magen". Viser ikke, men kjennes!

Skrevet

Jeg er ikke lenger enn 8+1 og har allerede kjøpt meg mammabukse, magen er helt hard og de vanlige buksene mine passer, men er ekstremt ubehagelige å ha på seg og klemmer på magen...

Vil tro det er veldig individuelt, men jeg syns selv det er litt tidlig å få mage da :P hehe

Skrevet

hmm, da blir det spennende å se :) magen er jo ikke flat fra før enda heller,, hehe :)

Skrevet

Jeg har så absolutt ikke flat mage, men kjenner på buksa at den er ubehagelig nå. vurderer joggebukse snart. er straks 8 uker på vei. forrige gang begynte jeg med mammabukser i kue 11. sikkert veldig individuelt, men jeg synes det e tidlig å kjenne magen når jeg ikke er lenger på vei. men slik er det sikkert bare:) kjekt å kjenne forandringer.

Skrevet

Jeg måtte begynne med mammabukse i uke ti sist... Jeg syntes det viste da, men tror ikke uvitende hadde gjetta det..

Skrevet

husker ihvertfall at det er en utrolig rar følelse når man kjenner den lille kulen på magen.. hihi :o) gleder meg og håper jeg kommer igjennom de første ukene her... litt nervøs er man jo for at ting skal gå galt,, er liksom en ganske lang prosess dette med å lage barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...