-:MyLife:- Gravid Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 har vert prøvere nå i noen månder..og skuffelsen er like stor hver gang tr kommer. men nå begynner jeg å føle at jeg har litt fårlig tid. skal gifte oss neste juni (2012), og tenker å slanke bort en 13-15 kg før den tid.. i tillegg ønsker jeg så sykt å bli gravid. Men hvor lang tid etter en fødsel trenger man for å gå ned 15 kg? for er jeg ikke gravid innen juli, så må jeg sette prøvingen på pause i 1 år!! den tanken liker jeg ikke!!
Endeligtobarnsmamma Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 For det første så skal man ikke slanke seg hverken når man er gravid eller ammer. MEN, det å amme i seg selv er rene slankekuren Jeg gikk ned 17kg på 3 uker sist gang (rett etter fødsel), hadde gått opp rundt 20kg og de siste tre forsvant vel i løpet av de første tre mnd tror jeg. Men selv om jeg i dag veier ca like mye som jeg gjorde før nr 1, så er kroppen min helt annerledes. Lår og rompe er slankere, mens midje og mage er slappere. Nå har ikke jeg lagt inn en kjempeinnsats for å få tilbake gamlekroppen altså, bare så det er sagt.
Happy87 Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, bortsett fra at jeg ikke har bestilt kirke eller lokalet enda. Jeg tør ikke med tanke på at jeg ikke har klart å bli gravid enda og vet ikke hvor lang tid det tar. Har bare hatt en eggløsning på 10mnd:( Vi tenkte først på å gifte oss i juni, men august går også helt fint. Jeg kunne tenkte meg at ungen er rundt 6mnd når vi gifter oss siden jeg ønsker å kunne nyte alkohol og har lyst å sove vekk på bryllupsnatten. Så vi har bestemt oss for å vente med å bestille kirke til jeg er gravid. Men folk begynner å mase nå på at vi må bestille kirke og sånn, men de vet jo ikke at vi prøver så det er ikke så lett å finne på unnskyldninger.
Silja81 Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Oi, en problemstilling jeg ikke tenkt på. Tenker at jeg planlegger bryllupet den dagen jeg er 12 uker på vei. Så da trenger jeg ikke tenke på det på en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå