HOPE08 Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 hei jenter d var tøft å spå gjennom telefon :/ blei veldig trøtt av å anstrenge meg sonn beklager at jeg ikke fikk sett p alle beklager veldig. håper at jeg får meg ny pc snart
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Det går fint:) Slapp av og ha en fin kveld:)
Happy H Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 du må ikke beklage, har jo fått sett på så mange Ha en fin kveld, og gled deg til den nye pc kommer i hus
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Syns du fikk sett på mange, jeg! Krysser fingre for at ny pc er på plass hos deg snart... Fryktelig kjedelig når man blir uten en periode. Blir litt fort avhengig:P Vi andre får bare smøre oss med tålmodighet og vente til en gang det passer bedre og du har mer energi også. Utrolig snilt av deg å ta deg tid:) God natt!
HOPE08 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2011 takk for d jenter ja jeg gleder meg nesten i hel hehe
Crême Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Ja,vi får smøre oss med tålmodighet. Men skjønner godt at det må være anstrengende å svare via telefon. God natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå