Happy H Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Blir veldi glad om noen vil se litt på meg. Har et stort ønske om en liten til. Mannen er litt vinglete, vil en dag er usikker den neste. Ønsker at vi begge skal være helt sikre om vi skal få en liten til. Hva tror dere spåere? Blir det en liten spire til, evt kjønn?? spennende dette f: 15.06.80 tusen takk til de som evt vil se
#Aurora har tre gutter# Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 får opp at dere vil få en gutt....mulig at han kommer i starten av året 2013.
-mtp- Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 får opp det samme som aurora men vet ikke om det er gravid i begynnelsen eller føder begynnelsen
Happy H Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2011 oy så spennende tusen takk aurora har tre gutter. hadde vert kjekt med en gutt, har to jenter fra før
Happy H Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2011 tusen takk -mtp- Får håpe d blir føder i begynnelsen av 2013 då
Athina' Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Hmmm jeg får opp at du blir gravid i februar 2012 jeg :-) Men håper jo at du blir det før hvis dere går inn i aktiv prøve modus :-) Hvis dere gjør det så skal jeg se igjen, kanskje svaret blir annerledes :-) Ta dette med en klype salt siden jeg ikke er helt meg selv for tiden :-)
Happy H Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2011 Takk Athina's verden gir en lyd eg då om vi blir aktive prøvere;) litt usikkre endå, vil en dag, usikker den nesten. Stresser ikke mye med det, men tenker jo på det en del likevell. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå