NostraStoria Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Greier ikke veldig tydelig å se om føttene er hovne, men får jo nærmest åndenød av å ha på meg sko for tiden. Det strammer her og der og jeg kan ikke vente med å få dem av. Skal det sees veldig tydelig hvis føttene er hovne? Blir herlig med litt mer varme til helga så er det bare å ta frem sandalene igjen!
Moonfreckle Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Mine føtter er helt tydelig hovne, men om dine bare er - litt - hovne, kan det være vanskelg å se, kanskje? Jeg har måttet ty til mine ellers ganske så romslige crocks den siste tiden, da ingenting annet går på foten...
NostraStoria Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2011 Er nok bare en liten hevelse til nå ja, kjenner det prikker en del i høyrefoten for tiden og det er den verste foten å ha på sko. Heldigvis er det ikke noe verre enn å få på sandaler
wjkcg Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Hadde det sånn i forrige svangerskap, de siste ukene. Endte med å gå med skoa til mannen min. Følte meg ikke veldig stilig, for å si det sånn. Nå har jeg tatt i bruk støttestrømper. Ser ut til å virke. Går helt fint de dagene jeg har på det, mens beina hovner når jeg går med vanlige sokker.
NostraStoria Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2011 Aha! Sokkene har nok en del å si ja! Takk for tips ang støttestrømper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå