Vår tur? ♥desembergutt 11♥ Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Endelig, etter nesten 5 års prøving, 2ISCI, 1frys og to avbrutte forsøk, satt spiren på 3 ICSI forsøk. Satte inn ett egg 6 april. Så er 6+2 i dag. Veldig tidlig, men første gang ever som gravid!! Bare det er jo fantastisk:) Skal på UL 12 mai, håper virkelig vi får se et bankende hjerte. Så satser på at jeg kan være her inne med dere lenge fremover:)
susse Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Gratulerer så mye!!!!!! Nå må du prøve å kose deg framover Klem
Håpet ble virkelighet! Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Gratulerer så masse med positiv test etter så mange runder, en herlig følelse! Slapp av, ta vare på deg selv og kroppen, lykke til på UL! )
Vår tur? ♥desembergutt 11♥ Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2011 Tusen takk:) Er veldig glad, men merker at jeg ikke helt tør å slippe gleden løs, i hvertfall ikke før vi har sett/hørt et hjerte som slår! Men vi gleder oss over at vi er lengre enn vi noen gang har vært:)
Meg1972 Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Gratulerer så mykje! Dette var vel fortent etter mange års prøving. Alle gode ønsker vidare framover! Og lukke til på UL! Det er flott å få sjå eit bankande hjarte og fascinerande å følgja med på utviklinga i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå