Gå til innhold

er alene ikveld, noen som vil ha generell spåing?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

huff ja så lenge andre har det OK så tenker eg ikke masse på meg selv :P men desvere er det forlite timer til det i døgnet :P Men i morgen er eg alene hjemme med minsten og da skal meg og hun bare kose oss :D

aurora har 3 gutter ;)

jeg får opp at du er iferd med å ta ett valg som du kommer til å angre p. tenk deg godt om før du tar valget ditt. jeg får også opp at d er noe som plager deg men du får d ikke ut. tror ikke du helt vet hva d er sjøl. som om jeg får opp ei kort lunte til tider. at d skal lite til noen ganger før du exploderer. ta vare p dg selv nå. :) du fortjener d :) din tur nå

Føler meg utrolig godt igjen i dette! Har mye frustrasjon ifm jobben nå for tiden, og kan nok kjenne meg igjen litt på privaten her og... Dette var spennende! Får håpe det ligger noe i det positive jeg har i vente :)

Skal hvertfall fokusere på å slappe litt av med å tenke så mye, og la dagene ta meg med dit de fører!

Takk for svar!

ynnamor :)

du har vært og er ennå litt redd for andre skal avvise deg eller gå ifra deg for at du var/er deg selv. ikke vær redd og la jenta inni deg komme ut å vise hvor sterk og hvor stort hjerte du egentlig har :) du har mye av deg selv som vil ut å lyse.

Annonse

-82- :)

du har spekulert mye i livet ditt, du trenger å ta en pust i bakken og komme deg videre, du må begynne å stole p mageføelsen din <3 d venter en stor berg og dalbane for deg nå. du vil bli redd og forvirret, redd for å ta feil retning i livet og forvirret for andre forteller dg hva du skal gjøre. hør p mageføelsen din:) ditt liv ingen andre sitt <3

janne-90 :)

du har lenge tenkt hva er d neste som venter meg? du må rivløse deg fra dine tidligere negative erfaringer og tenke mer positive tanker om din fremtid og ikke minst om deg selv. når du har klart dette er du klar til mye mer i livet <3

hei kan du sjå på meg.

er født 190279 og lurer på om du ser kva kjønn eg har i magen?

Har tarmin 14.sept. Kan du sjå kor det går med fødselen og kor liten babyen blir?

og vil barne faren vere med?han er født 050576.

tusen takk :)

Annonse

hei kan du sjå på meg og;)

Er født 190279 og lurer på om du kan sjå kva kjønn eg har i magen.Har tarmin 14sept. kan du sjå korleis fødselen blir, kor liten babyen blir...og barnefaren blir med?han er født 050576.

takk ;)

tussemor:)

får opp at du er temmelig utslitt ta deg en sjølbehandling idag :) tenk p deg selv og pust godt inn og ut :) du er bekymret over dine barn men får sterkt at du bekymrer deg mye over ditt kommene barn. ikke vær d:) d har d bra :)

1+1+1

jeg får opp at du tenker mye p en i familien din som du enten aldri får se igjen eller en annen som betydde mye for deg. slipp personen løs fra dine bekymringer og gå videre og ta tid til deg selv :) du er sterk :)

Tusen takk for titten :o)

Føler meg egentlig ikke så utslitt eller bekymret jeg...

Jeg er ikke gravid, så vidt jeg vet. Kanskje du får inn bekymringer ved min neste graviditet, når den eventuelt inntreffer.

Takk, igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...