Pingvinen *håpefull* Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 nå blir jeg snart sprø, testet på mandag, 9 dager etter, negativ... Men jeg har INGEN symptomer på at TR skal komme. Trøtt, hodepine,hissig som et lite lemmen, og som sagt, ingen TR. Vet ikke om jeg skal svi av enda en test, eller hva jeg skal gjøre? Andre som har gått så lenge, testet negativt og allikevel vært gravid? *frustrert*
Mibsy Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Hei hei. Jeg gikk 6 uker før det gav utslag på no tester når jeg gikk gravid i 06. Legen mente jeg ikke har gravid siden de ikke fikk utslag på testene der heller.. Men som sagt etter 6 uker fikk jeg positiv test.. Jeg er nå 4 dager over ikm.. Og føler meg gravid men testen til morgenen i dag var negativ.. Har masse symptomer.. Men heldig vis skal jeg på sykehuset til mandagen, så får vel en ul da .. Håper det ordner seg for deg og at du snart får positiv test. =)) Lykke til =))
Mibsy Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Hei hei. Jeg gikk 6 uker før det gav utslag på no tester når jeg gikk gravid i 06. Legen mente jeg ikke har gravid siden de ikke fikk utslag på testene der heller.. Men som sagt etter 6 uker fikk jeg positiv test.. Jeg er nå 4 dager over ikm.. Og føler meg gravid men testen til morgenen i dag var negativ.. Har masse symptomer.. Men heldig vis skal jeg på sykehuset til mandagen, så får vel en ul da .. Håper det ordner seg for deg og at du snart får positiv test. =)) Lykke til =))
Pingvinen *håpefull* Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2011 Enda en negativ test... Så da anslår jeg at jeg ikke er gravid.... =( Tusen takk for svar ihvertfall !
snowflake0308 Skrevet 6. mai 2011 #7 Skrevet 6. mai 2011 Hei! Er i samme situasjon som du! Er 11 dg over ikm i dag, tatt 3 tester, alle negative. Har hele tiden vondt i korsryggen, magevondt som kommer og går. Føles hele tiden ut som mensen kommer men den glimrer med sitt fravær! I tillegg er ikke lunta så lang her heller;) Er alltid på "tida" så dette synes jeg er rart,..og ikke minst frustrerende. Har 2 barn fra før og da slo grav.test ut rett etter ikm...
Pingvinen *håpefull* Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2011 Er utrolig frustrerende, ikke sant???? Uff og uff, blir så hjelpesløs også, og ikke minst lei seg, når testene viser noe annet enn det man vil også =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå