Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det festdrakt fra Name It :)

Skrevet

Min skal ha bunad :) Han er 4 mnd.

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Bunad :D

Skrevet

Arver storebrors bunad:)

Skrevet

Ingenting spesielt, han sover jo for det meste i vogna, og når han er våken så gulper han en del så:P Han er jo bare en baby:) 3,5 mnd....

Skrevet

Hehe, ja min er også en sjefsgulper. Bunad med gulp på er kanskje ikke så lekkert.

Skrevet

Overaskende nok passer dressen han brukte på julaften, så det blir nok den :) Kjøpte den ganske stor (han brukte 68, kjøpte 74 og bruker nå 80) Buksa er akkurat, i lengden, men sitter greit ellers :)

Skrevet

Han er 9 mnd å skal ha på seg festdrakt fra coop obs, men bytter ut skjorten med en slik skjortebody, siden sist han brukte den med skjorte sklei bare skjorten opp utenfor buksen hele tiden. Vedig upraktisk at de selger med skjorte til slike små, kunne heller solgt de med skjortebody syntes jeg :) Hehe

Skrevet

gutten min på 2,5 mnd skal få ha på seg en matrosdrakt :-)

Skrevet

Hjemmestrikket bunad. Svigermor strikker og strikker :)

Skrevet

Bunad fra name it:) Eller det er vel festdrakt. Sånn hel drakt som sitte sammen, også e det skjortebody. De hadde tilogme lue og tøfler som passer til. Kjempeskjønt:) 3,5 mnd. Tar bare på smekke under og etter måltid:))

Skrevet

Vet ikke enda! Skal på shopping, blir en kjole og skaut i allefall, hva mer finner jeg ut da jeg er i butikken (eller butikkene er vel mer riktig)

Gleder meg masse!! Det er så skjeldent man har grunn til å pynte dem opp

Skrevet

En brun hel strikkedress med korte bein og armer, som en vest og bukse i ett. Avhengig av temperaturen blir det enten hvit strømpebukse eller hvite knestrømper, og hvit body. Tilbehøret vil bestå av et utvalg smekker, for her gulpes det i hundre! Er litt over tre måneder på 17. mai.

Gjest JuniGull10 og mange drømmer
Skrevet

Vi er ikke så pyntete av oss, så her blir det kun en olabukse med en hvit skjorte, da matcher han sikkert faren! ;-) Hvis det er sur vind, så sitter han med teppe over seg i vogna likevel.

Skrevet

Mini på 4 mnd skal ha på seg bunad, som er brodert av min søster.

Det er en mini utgave av min Lundeby bunad, bare som gutt.

Bunadbody, og hvite bunadstrømper :)

Skrevet

Må nok finne ut hva vi skal på 17. mai først. Mannen min og jeg har pleid å dra til skogs (eller som for 3 år siden-ble innendørs og forlovet oss), og han har ikke bunad og hater å kle seg opp. Trur vi kommer til å unngå festlige lag i år også så det blir nok igen minibunad på lillen. Når han blir litt større må vi nok engasjere oss litt mere på 17. mai :-)

Skrevet

En nydelig hjemmestrikket bunad som moren min har strikket til han. Gleder meg enormt til han får den på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...