Gå til innhold

noen med EL rundt 20-25 april og venter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

venter mensen rundt 7-8 mai....men føler små symptomer...noen andre i samme periode og evnt hva kjenner dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde IKM i går. Har hatt symptomer i 1 uke nå, men regner med det bare er PMS egentlig.

Prøvd 1 år nå, så har mistet litt håpet. Mensen kommer vel straks :)

Hvilke symptomer har du?

Skrevet

jeg har det samme som menssymptomer, bortsett fra metallsmak og ømme pupper...har ikke pleid å få det før ved mensen....

lykke til=)

Skrevet

Jeg har ofte graviditetssymptomer ca 1 uke før mensen. Blir litt kvalm og uggen, litt ømme bryster og litt mens smerter. Men hos meg er det bare PMS.

Men håper du er gravid. Er jo stor sannsynlighet for det :)

Lykke til du og :)

Skrevet

Jepp!

Kvalm, dårlig form, brennende følelse i pupper, skikkelig menssmerter (jeg som til vanlig ikke bruker ha det) !

:)

Skrevet

da kan det jo ikke være noe annet enn en liten spire=) når skal du teste?

Skrevet

I morgen tidlig igjen!

Sist jeg var gravid (mistet 15 uker på vei) da fikk jeg umiddelbar positiv test 3 dager før IKM. Så jeg tenker at den burde bli positiv i morgen, om jeg er gravid. I morgen eller fredag :)

Skrevet

JA! er i akkurat samme situasjon som deg. Sluttet på pillen 5 april, og fikk mensen 9 apil. Så fikk jeg tydelig eggløsningstegn den 28 og 29 april, bl.a slim og murringer som vanlig. Jeg også venter i spenning med når jeg kan teste. Tror jeg bør vente til 9 mai, så det ikke blir for dyrt hehe :-)

Skrevet

Ja jeg hadde positiv el-test 24.april..så regner med at el var 25-26.april :) Tror ikm er ca 10.mai..denne syklusen har vært vanvittig lang, hadde positiv el test 2 uker før 24.april også, men tydeligvis ikke el..

Har absolutt ingen symptomer på noen ting, hverken mens eller graviditet. Eneste jeg kanskje merker er at jeg blir lett irritert, og det blir jeg før mensen, så spørs om ikke det er den som kommer. Tester med el-tester hver dag i tilfelle det blir nytt forsøk på el, og de er ekstremt negative så langt :P Skal prøve å ikke teste med graviditetstest før 11.mai..men det er ikke sikkert jeg klarer å vente :P

Skrevet

Hold oss oppdaterte da, er så spennende å høre om noen får det til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...