Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Tupperware er jo lett å få dilla på Har bare vært på et party tidligere, og nå skal jeg på ett til! Lykke... Hva er favoritten deres fra tupperware?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 herb chopperen og riskokeren syns jeg er geniale =)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Drikkeflaske til barn. Helt geniale - og slitesterke.
kråkemamma Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Nå er jeg veldig inhabil i og med at jeg selger tupperware.... men her er mine tips:) Løkhakkern er en slager, riskokern er populær om du har micro. denne uka og neste uke er det ispinneformer i salg, det er jo knall til sommern. ellers så kommer de an på hva man er interessert i. der er jo fine silikonformer, forskjellige type oppbevaring, baketilbehør osv den store bakebollen er fin om du lager store bolledeiger, brøddeiger osv kos deg på party
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 http://www.tupperware.no/xchg/nordics/hs.xsl/1205.html og http://www.tupperware.no/xchg/nordics/hs.xsl/1141.html (denne er forresten genial som løk-kutter) mine favoritter
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #9 Skrevet 4. mai 2011 sånn liten matte til å få opp vriene lokk med!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #10 Skrevet 4. mai 2011 Slikkepottene Potetskrelleren (finst ikke bedre) Bakebollen. Diverse begre til å ha kjøttpålegg ol i.. Bruker forresten de begrene som tar ca 6 dl mye når jeg lager til taco. Kutter grønnsakene og har dem i kjøleskapet til de skal brukes.. Enkelt å ta frem og pakk tilbake .. Løkkutteren er for liten, om du liker løk. Dersom du må dele en middels løk ganger FØR du putter den I kutteren, ..så går det like fort å kutte den for hånd. Har dårlig erfaring med den rund silikonformen, kakeform. Deigen sitter FAST i bunnen. En forhandler testet den og en annen med samme røre, og bare i min form satt det fast. MEN, de sier den er som den skal, har sendt den inn 2 ganger!!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #12 Skrevet 4. mai 2011 Den boksen til mmepulver er bra om du har flaskebarn. Boksen lekker ikke slik aventboksen gjør, og det er veldig praktisk på tur. Jeg har brukt min mye. Elegance serien elsker jeg.. Fine litt pyntet skåler til potetgull og salat med tilhørende lokk. En annen favoritt er boksåpneren og saksen.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #13 Skrevet 4. mai 2011 Skjønner ikke hvorfor dere gidder og betale så mye penger for noen ussle plastik varer.... Ok det er livstidsgaranti på varene, men med tanke på hvor overprisede alle disse tingene er så skulle det vel egentlig bare mangle. En får jo kjøpt etterligninger på nille, ikea, europris ol for en brøkdel av prisen. Dessuten er ikke 20 år gamle plastikmugger og boller særlig delikate. Da kjøper jeg dem heller billig varianten på nille og bytter den ut etter noen år.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #14 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har så lyst på den stekeformen! Den kommer i to størrelser, men jeg ville hatt den største. Den var litt dyr da, så jeg har lyst å ha et party selv for å få den litt billigere Den er i hvert fall veldig praktisk og lett å rengjøre.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #15 Skrevet 4. mai 2011 Bollene og boksene deres er overpriset plast og du får samme kvalitet på ikea, helt sant. Det jeg ville kjøpt igjen på Tupperware er hvitløkspressa, løkkutteren og slikkepottene deres er i en egen klasse!
kråkemamma Skrevet 4. mai 2011 #16 Skrevet 4. mai 2011 prøver igjen å ser om meldingen vil vises... Jeg kan komme å ha et party hos deg om du bor i osloområdet så kanskje du får formen din
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #17 Skrevet 4. mai 2011 Designmessig er Tupperware dårlig, så alt av serveringsfat, mugger osv bør du holde deg unna. Jeg fatter ikke hvorfor folk lures til å tro at dette er lekre varer som kan settes fram på bordet, når det finnes mye annet som er MYE finere på markedet til samme pris (dra på Interia, f.eks). Man setter ikke plastdingser frem når man serverer mat, så enkelt er det. Praktiske kjøkkenredskaper er greie. Hold deg unna rene oppbevaringsbokser, de har som regel alt for stive lokk og er ikke gjennomsiktige (et kriterium for meg er at jeg ser hva som er inni boksene). Jeg har brødboks og osteklokke fra Tw. Greie produkter, men fortsatt overprisede syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå