stratosen_er mamma_ Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Har termin 25.mai...lurer på når jeg føder og om d blir vaginal eller ks? og seff kjønn:) f.13.04.83 takk:)
HOPE08 Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 hei gå deg får vaginal p deg gutt får opp at du vil bli veldig kvalm noen timer før riene og termin får jeg opp mellom 17. mai og 23. mai får ikke opp noen spes dato :/
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2011 ååå så spennende flere som vil prøve seg?? jeg vet d er fullmåne 17.mai og har selv drømt at jeg føder den 22.mai men d gjenstår å se...
stratosen_er mamma_ Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 5. mai 2011 det vet jeg ikke;) men håper på ei jente denne gangen..... gutten min på 2.5år har sagt hele veien at d er jente, men nå i d siste sier han bare at d er en baby;) så blir spennende å se...jeg føler sterkest selv på 22-23.mai.
-mtp- Skrevet 5. mai 2011 #11 Skrevet 5. mai 2011 fikk opp jente, men var ikke sikker på om det var ei du hadde fra før eg plukket opp men da passet jo et bra at det ikke var jente du hadde Fikk opp en mellom 3-5 dager før tiden så kansje 22-23 er en av dagene lykke til iallefall Håper på at alt bli som planlagt og nesten smertefritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå