Gå til innhold

For deg som kjenner noen som er russ nå.. eller har peil på russeklær..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke så veldig dyrt. Får som regel pakkepriser. En grunnpakke koster som regel 299,- og inneholder russebukse/dress, russelue, russekort og litt småting (som fløyte, nøkkelholder, kjølebag og kondomer f.eks.).

De fleste bestiller jo en genser og slikt utenom, og prisene ligger vel som regel på rundt 300 kroner for en genser.

Annonse

har sjekket en del på russesider, men måtte bli medlem..

Har også sjekket en blogg, der ei hadde kjøpt "grunnpakka", genser, buksestrikk, tskjorte, kosebukse, og noe annet.. (husker ikke alt) for 1900.

HI.

Jeg lyger jo ikke, prisen for grunnpakkene er som regel på 299,-. Det inkluderer som sagt russekort, russebukse/dress, russelue og forskjellig smådilldall. Skal du ha mer, som f.eks. genser, kosebukse, buksestrikk, t-skjorte, joggebukse, ja hele sulamitten, må du selvsagt ut for mer.

Grunnpakkene med bukse, russelue, russekort og dilldall koster fortsatt bare 299.

Takk for svar :)

en venn/kjæreste av datteren min sier at det er SÅ DYRT og være russ, og at klærne koster 6000kr. Han misliker at hun vil bli russ til neste år og tror det er grunnen til at han sier slikt.

Det kostet betraktelig mer når jeg var russ i 1999 :P Jeg delte kort med en i klassen jeg også kjøpte jeg lue dress, t-skjorte og fløyte. husker ikke hvor mye det kosta, men tror t-shorten var 149 og dressen rundt 300....husker ikke hva de russekortene kostet. :) Kan ikke huske at det eksisterte noen grunnpakke den gang forresten...men det er jo 12 år siden, og jeg er ei gammal røy :P

Uavhengig av om det koster 20 000 kroner for en russebukse, russelue og russekort før, er det 299 som er prisen for grunnpakkene nå. Tror til og med at jeg betalte 249,- for noen år siden.

Var inne å kikket på russesiden nå, og en bukse koster fra 199,-

T-shirte fra 99.-

Lue fra 99.-

Sett med strykemerker 99,-

Hettegenser fra 199,-

and so on...

Fant ikke noe grunnpakke (og neida, jeg tror ikke du lyver!) men det var hvertfall prisene på det "vanligste"

Annonse

Var inne å kikket på russesiden nå, og en bukse koster fra 199,-

T-shirte fra 99.-

Lue fra 99.-

Sett med strykemerker 99,-

Hettegenser fra 199,-

and so on...

Fant ikke noe grunnpakke (og neida, jeg tror ikke du lyver!) men det var hvertfall prisene på det "vanligste"

jeg er årets russ. men da utav de ekstremt rolige *har ei lita pie i magen :)*

grunnpakken, med lue, bukse, småting og 900 kort koster 299,-

men gensere koster rundt 400-500,- (trur det var noen til ca 300 en stund)

t-skjortene lå vel på ca 250,- og oppover

strykemerker må man skaffe i tillegg til rundt 150 kr settet.

så har man div. stesj som mange kjøper og noen herlige jenteboxere.

i tillegg til at mange kjøper seg hvit frakk og tusjer for å tegne med.

trur jeg endte opp på ca 2000 kr. men kan bruke det meste, i tillegg til at jeg fikk sko til 150,- og gratis flagg bag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...