Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok kontakt med en gammel "spå"bruker som holt til her inne.Hun kalte seg for kimby eller noe da.Søkte opp kimby her inne og såg hun har fått gode og posetive tilbakemeldinger.

Bestemte meg for å prøve henne og ble SVÆRT overasket.Hun tar litt for tjenestene sine,men er veldig billig i forhold til andre.

Jeg fikk healing mot smerter i nakken og for graviditet.smertene i nakken ble mye bedre og jeg ble gravid.

Fikk og en kanalisering (spå) og stemte skummelt bra.

så vil dere ha en skikkelig kanalisering eller øke sjangsene for å bli gravid så anbefalles hun .

hun har mailen [email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kimby er kjempeflink! :-))

Hun var her i mange år, var her inne i 2007 når jeg var gravid - så hun er en nok en tungveker både når det gjelder BIM og spåing :-)

Så jeg stiller meg bak den anbefalingen :-)

Skrevet

Hun er veldig flink. Har sett en del rett på meg også,.. beskrev meg og situasjonen jeg var i da helt tydelig.

Det gjenstår å se om hun ratt ang graviditet da:):)

Skrevet

ja har kontaktet mange spåere, men hun er faktisk den jeg må si meg meget fornøyd med..kommer til å bruker henne flere gang

Skrevet

må si meg meget enig i den :-)

Vi er endelig gravide takket være henne.Vi har vært prøvere i 2år no uten å lykkes.Mottok 8 healinger fra henne i løpet av 1 uke og 1mnd senere var vi gravid :)

Skrevet

Hvor mye betalte du for 8 healinger???

Skrevet

Hei:) ser det er mange som anbefaler henne!har sendt mail til henne for en stund siden men ikke fått svar! noen som vet om det tar litt tid før hun svarer??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...