trinity83 Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Vi har i lang tid planlagt bilferie i år. Vi skal ta fergen over fra Gøteborg til Kiel, og kjøre ned til Milano. Dette er forsåvidt helt problemfritt når en ikke er gravid. Men etter som jeg nå er gravid (HURRA!!) har jeg begynt å tenke litt. Har dere noen tips? Vi skal nok klare å dra på tur, men lurer på noen does and don'ts. Nå vi drar avgårde er jeg 3 måneder påvei og vi har planer om å være vekke i 3 uker. På forhånd takk!!
Endeligtobarnsmamma Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Jeg ser ikke helt hva som er problemet? Så sant du ikke sliter med kvalme eller bekkenløsning, noe som kan gjøre det vondt og slitsomt å sitte lenge i bil av gangen. Så lenge du er frisk og rask er vel en bilferie bare kos vil jeg tro Samme regler for inntak av mat gjelder vel uavhengig av land: pass på at all mat er godt stekt og la vær å spise mykost. Ville kost meg på ferie jeg
trinity83 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2011 Jeg bare spør jeg... Jeg er nemlig 1.gangs og har ikke peiling på noe. Er såpass tidlig i svangerskapet, at det ikke er noen andre jeg kan spørre enn her inne. Har planer om å kose meg, men er en grønn. :o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå