Mammie88 Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 I det siste dagene har jeg kjent murringstak i rygg/mage med/og uten kynnere. Er ikke det tidlig å kjenne det nå ? Jeg har hatt en ks og en vaginal fødsel. Bør jeg ringe føden å spørre om dette ?
sonnenschein Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Hei. Jeg har faktisk hatt det samme i dag. Er i min 29. uke.... Har blitt på sofaen i nesten hele dag. Føler at det ble litt bedre av å hvile. Vurderte selv og ringe lege/jordmor, men fant ut at jeg ville avvente.(Er også tredjegangsfødende..) Hvis du har hatt det i flere dager ville jeg ha kontaktet fagpersonell! Lykke til.
Mammie88 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2011 Har ligget på sofaen i hele dag jeg og, men først nå jeg kjenner på dette i dag.. Blir det ikke bedre så må jeg vel ringe å høre:)
Tøvsjura Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Hei! Jeg fødte mitt 3.barn for 11 dager siden og kan fortelle at også jeg hadde slike murringer/tak i flere uker før fødsel, tror dette er helt normalt. Var ekstremt plaget med kynnere fra uke 30 og til fødsel, fødte forøvrig 5 dager over termin, altså uke 41+0 Dersom du synes dette er ubehagelig/smertefullt og/eller ikke gir seg og i tillegg er bekymret ville jeg tatt kontakt med føden for å høre. Masse lykke til videre i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå