Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ting begynner å løse seg for kroppen din i juli, noe skjer da, og jeg tror du finner ut av graviditet i september... Tror jeg har sagt høst på deg før også :-)

Men ta det med en klype salt siden hodet er korka pga allergien :-)

Ser du graviditet på meg da? Nå mener jeg :-)

08.11.70

Klem

athina: har svart deg i din suuuperlange traad :)

beskyttet av engler : faar opp graviditet i september - kjønn gutt

mtp: paa deg faar jeg november og jente! du har jo tidligere sagt mai paa meg, men jeg har alltid hatt en følelse av at jeg blir gravid paa høsten... men jeg haaper jo paa aa bli gravid før da...

takk for at dere saa igjen ;)

er det noen flere som vil se...

athina: har svart deg i din suuuperlange traad :)

beskyttet av engler : faar opp graviditet i september - kjønn gutt

mtp: paa deg faar jeg november og jente! du har jo tidligere sagt mai paa meg, men jeg har alltid hatt en følelse av at jeg blir gravid paa høsten... men jeg haaper jo paa aa bli gravid før da...

takk for at dere saa igjen ;)

er det noen flere som vil se...

Annonse

Jeg får fortsatt opp september. Var skråsikker på at du kom til å føde i september, men da er det enten mnd du blir gravid eller mnd du tester positivt.

Hvordan går det ellers med deg? dere har prøvd lenge nå. Forstår at ventetiden er lang. Men jeg har en god følelse på deg og er overbevist på at dette er deres år. :) Det er ei jente på vei til dere. :)

Du må gjerne ta en titt tilbake. Får jeg flere barn? Sr du noen årstall og evt kjønn?? Noen videreutdannelse? F:24.01.85

heisann!

Bella!!!! Du har jo sagt september i flere år du ;) hehe... men det er jo det som er min følelse selv og da... jeg har jo drømt at jeg føder i sept , og at jeg blir gravid i september... så da er det tydelig at det er noe med den mnd... har til og med fått datoen 15.september i drømmen... og jeg tror ogsåå vi skal ha ei snuppe ...

ellers går det opp og ned... sånn er det bare.. man har gode og dårlige tider, og man mister en del selvfølelse oppe i dette prøvestyret... særlig når "hele"verden vet om at vi sliter... så det er tøfft, men jeg føler jeg holder motet oppe allikevel... men nå må det bare være min tur neste gang nå!" for blir gal av å se på allle andre som er lykkelige gravide etter HELE 3 mndr med prøving osv... det føles urettferdig... men jeg har lært å sette pris på det jeg har!!

Jeg tror du skal ha flere barn... føler det kommer en gutt om 2år... litt usikker på om han er i verden om 2 år, eller om han kommer inn i magen din om 2år... jeg tror det siste....

jeg får også en følelse av at du skal videreutdanne deg innen en 5årsperiode. får veldig koselig energi av å se på deg nå, så det er vel bare fryd og gammen hos deg, eller?

takk for at du så en gang til ;)

Annonse

Ja jeg har virkelig en sterk følelse på september. Det er kjølig i luften og begynner å bli gult og fint ute. :) Jeg har en følelse av at selv om dette har vært en lang og tøff periode i livet ditt har du lært mye om deg selv og partneren din. Det var en del ting som måtte komme på plass før du fikk muligheten til å bli mamma. Jeg kjenner at dette begynner å løsne nå og at spiren sitter utover høsten. :) Jeg kjenner også at jeg tror du får to tette. :) Først kommer ei lita prinsesse og så ser jeg en liten gutt kort tid etterpå. :) Tror faktisk du blir gravid innen 1 år etter første fødsel. :) Håper virkelig dette stemmer. Jeg unner deg virkelig dette nå!!! :):) Mamma blir du! Det er jeg helt sikker på!!! det ligger sterkt i kortene dine!!:);)

Så mye spennende du så på meg. Stemmer at ting virkelig er bra oss meg om dagen. jeg har to fantastiske gutter, forholdet mellom meg og samboer er veldig bra og jeg fikk drømmejobben på ullevål denne uken :) Et sted nærmere drømmen om å komme inn på jordmor etterhvert! :)

Ser du noe frieri etterhvert forresten?? det hadde jo vært hyggelig.. hehe.. :) Og ser du noen jente på meg? Har selv følelsen på at nestemann også blir gutt (noe jeg selvfølgelig blir kjempe glad for), men jeg har sett ei lita jente også, men det kan være den jeg mistet første gangen jeg var gravid. :(

limer inn svaret til zazzy her og, saa har jeg en samletraad :)

Hei adine, husker ikke hva jeg har sagt før, men har sensommerfølelse rundt deg. Samtidig er det noe som sier meg at det kanskje drøyer litt lenger, men at det blir 2012barn er jeg rimelig sikker på! Og at du blir gravid i 2011. Kortene var ikke særlig samarbeidsvillige i dag så jeg fikk ikke noe mer konkret svar dessverre :/ Fikk guttefølelse nå, men liker å se på kjønn på nytt når du har blitt gravid, kommer som regel tydeligere da. Lykke til :)

zassy☆

bellasnella:

Jeg får opp frieri/ekteskap på deg på sommeren neste år... tror du han frir i år?? TENKTE kanskje det blir bryllup neste år jeg .... på dere...

jeg tror du skal få ei jente.... det er henne du mistet som kommer i retur!!

hei..

er du gravid nå?

får opp fruktbarhet på deg nå jeg...så enten er du gravid nå eller blir det neste forsøk...får opp mai-juni på deg..

ser du får ei velskapt lita jente..

hun er 48 cm og veier 2998 gram..

ser du på meg?

jeg fikk mensen idag..lurer på om jeg blir gravid snart..?

og kjønn?

født 2 april 1969

han 21 jan 1964

klem solrose1

limer inn svaret til tussemor ;)

God kveld i stua Adine :o)

da har mor fått svetta fra seg litt, og er nærmest tom for energi :oP Fikk skikkelig kjørt meg i dag gitt!

Satt i bilen og tenkte på deg, og det som dukket opp hos meg var at du blir gravid med en gutt rundt septembermåned ;o)

Ønsker deg masse lykke til!

TusseMor ♂07+♂09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...