babyfeber Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 har et lite dilemma her.. har termin 4.juli, men har også planer om å dra på hundetreff 14 dager før. men etter å ha tenkt lenge å grundig på dette vet jeg ikke om d lengre er så lurt? tenker litt på at jeg sikkert er ENDA mer sliten da enn nå, at jeg kommer til å såve drit dåli i en annen seng med flere mennesker enn meg å mannen på samme rom. det er også langt unna fødestedet mitt hvis noe skulle skje. men samtidig er dette noe jeg ønsker både for mannen min sin del og hunden vår.. bør jeg snakke med jordmor om dette??
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Formen trenger ikke være dårlig to uker før termin. Jeg er på termin i dag og i storform, så det er ikke godt å si noe om det. Var på mange dagsturer i påsken(1.5 uke før termin),like etter viste det seg at babyen hadde snudd seg i seteleie siden forrige kontroll - kommenterte det overfor jordmor på sykehuset senere i uka at vi kanskje ikke burde vært over haug og hammer på turer om noe hadde skjedd. Men hun mente en ikke skulle sykeliggjøre noe, var en i form til det var det bare å dra på tur. Men er det laaangt fra fødested er det kanskje greit å tenke seg litt ekstra om. Vi var innen området til annet fødested på en av påsketurene - hadde fått kommet inn der om hadde trengt det. Om det går an å holde det litt åpent er kanskje det lurest så ser du an formen når det nærmer seg : )
Lunapuna1985 Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Jeg skal reise et stykke på hundetreff jeg også, 1 måned før termin. Jeg har meldt meg på, så får jeg heller avlyse om formen ikke er bra tenker jeg. Jeg sliter med bekkenløsning allerede, så det kan se litt skummelt ut med den turen, men jeg håper å kunne gjennomføre det.
babyfeber Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2011 ja kansje jeg skal se det ann litt nermere. er heldigvis ikke nødt til å betale for oppholdet før etter turen. men litt nermere er ikke så veeeldig langt unna;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå