Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Jeg syns det er skikkelig vanskelig! Skal male en kommode i hvitt. Gangen er lys. Hvilke knotter ville du valgt? http://www.tuvashus.no/?nr=90&idkategori=256&kat_name=Knotter Jeg trenger seriøst hjelp!!!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Du kan ikke legge ut en link med 100 forskjellige knotter. Du får plukke ut de du liker best, så kanskje noen kan hjelpe deg. Det kommer jo helt ann på hva annet du har i gangen. HVa slags knagger op veggene, lamper annet metall i rommet etc....
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Vi kan ikke velge blandt alle de knottene når vi ikke vet hvordan det ser ut hjemme hos deg. Du sier det er lyst, men ikke hvilken stil du har, hvilken farge det er på interiøret ditt, lamper, bilder osv. Hva skal du bruke kommoden til? Hva har du oppå kommoden?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Jeg hadde valgt firkantete glassknotter om det var en kommoden som skulle stå i min gang.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Det er helt rett disse over meg sier. Jeg har selv pusset opp kommoder nettopp og har valgt to av disse som er på denne siden. MEN til halv pris! Bohus og Skeidar tar 30 og 20 kr pr knott!! De har de fleste av disse knottene på siden. Ublu priser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå