Gå til innhold

Nytt forsøk :) Pris på Menopur? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Jeg skal igang med forsøk nr 4.

skal denne gangen gå på Synarela spray 60+60 doser (2flasker) og Menopur 600IE og 1200IE x1 står det på resepten.

Hva koster dette?

Sist gang tok jeg spray og Puregon. Gruer meg SÅ til disse sprøytene!!

Noen som kan svare meg. setter stor pris på svar.

Har oppstart den 19/5 på spray :):)

Fortsetter under...

Hei,

I følge www.felleskatalogen.no koster Menopur følgende:

Pakninger og priser:

75 IE: 5 sett kr 1263,50. 10 sett kr 2042,90.

600 IE: 1 sett kr 2014,90.

1200 IE: 1 sett kr 3993,50.

Mulig det kommer litt påslag fra apoteket også.

Jeg liker ikke sprøytene, så jeg får min kone til å sette dem på meg. Bare ser en annen vei mens hun stikker (litt må hun bidra med i denne prosessen, hun også;-)) Pass på at du får med to syper sprøytespisser til Menopur, en tykkere til å blande med og en tynn til å sette sprøyten med.

Lykke til med forsøket :-)

Takk for info:-) jeg skal også gå på menopur denne gangen og har gjort det 2 ganger før, men synes sykepleieren sa noe om at det var kommet ferdigblandet menopur nå hvor man bare trekker opp den valgte dosen. Noen som har prøvd dette?

Det høres mye bedre ut ihvertfall, men har ikke prøvd det selv enda, det var sykepleieren på Hausken som så det i telefonen da hun sendte over reseptene. Jeg skal innom apoteket etterpå og bestille opp medisiner, så skal forhøre meg om det virkelig er sant. Her har mannen fått i oppgave å leke sykepleier de foregående forsøkene:-) Lykke til med sprøytene begge to - det er pyton, men absolutt verdt det!

Hei hei, jeg var å henter medisiner i dag, synarela 60+60 og menopur 75x10+ 75x10 og eggløsningssprøyta, dette kom på 6307 kr, regner med jeg må hente ut litt mer menopur på slutten siden jeg skal på UL fred 3 juni og da må jeg sikkert stikke i helgen også.har alltid måtte ha et par dager ekstra. Jeg gikk også på puregon sist forsøk og synes pennen gikk helt fint å bruke, nå gruer jeg meg skikkelig for menopur sprøytene, for et styr og for noen sprøyter :-(

Men det vil sikkert gå så bra når vi bare er i gang,

Lykke til ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...