Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere pakket? Skulle ha begynnt da jeg er over termin :D men vet ikke helt hvor jeg skal begynne å hva jeg trenger.. En kjapp hjelpeliste noen?? :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heller ikke startet, men så har jeg 19 dager igjen og regner med overtid som vanlig...

Sist gang hadde jeg med meg ammetopper, joggebukse, slipperser/joggesko, cardigan (ikke gensrer), gode truser (selv om jeg bare brukte de sexye nettingtrusene fra sykehuset. man blør ganske mye etterpå og trenger gode bind som man også får på sykehuset). Hvis dere ikke har planlagt mye besøk (det ryr på med folk som vil se lillingen), så ta med en bok eller noe du liker å fordrive tiden med når barnet sover og du ikke ammer. Ellers er ikke tiden på sykehuset etter en fødsel stedet for sexy klær.

Husk mobil og lader og kamera og lader. Har du disse enkle tingene (samt toalettsaker) så skal du være godt rustet.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg hadde pakket med meg:

2 behagelige bukser

2 topper(gjerne enkle å amme i)

1-2 singletter(ofte varmt på sykehus, og mange er varme etter fødsel)

1 collegejakke og/eller 1 cardigan

2-3 par sokker

2-3 gode/store boxere(MÅ ikke, man får stort sett engangstruser på sykehuset)

Innesko/slippers

Evt morgenkåpe

Toalettsaker(stort sett det man bruker til vanlig):

Shampo/balsam, ansiktskrem, deodorant, hårbørste, hårspray, litt sminke, tannbørste/krem.

Andre ting:

Helsekort og evt andre nødvendige papirer

Kamera m/lader

Mobil m/lader

Skrivepapir og noe å skrive med(ofte husker man ikke så godt etter fødsel, så greit å kunne notere ned div etter hvert.)

Vannflaske(gjerne bare små glass på sykehus)

Hjemreiseklær til baby, evt klær til å bruke mens man er på sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...