Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synst det er mye værre med hva man skal ønske seg til gutt enn jente =)

Han er noen mnd gammel når vi skal ha dåp. Liker ikke sånn dåpsattestholdere o.l. Hva har dere ønsket dere til dåp/navnefest o.l.? Trenger gode tips =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kunst er fint å få, album, babybok,lommekniv :)

Skrevet

Vi fikk masse fint til gutten vår.

trehjulssykkel, gyngehest, sang-eventyr bøker, penger, obos medlemsskap, slipsnål, sparebøsse, dåpsalbum, gyngestol, middagservise, bergans tursekk,sparekonto, speiderkniv, usbl konto o.m.m

Vi ble kjempe glade for at han fikk så mye fint som han kan få brukt for senere og ikke bare sølvting som står til pynt.

Skrevet

Vi fikk blant annet gavekort på fotografering

Samt sølje, barnebestikk (ikke sølv, tinn eller noe)

og mye av det Jenny_m nevnte

Skrevet

Jeg ønsker meg ikke masse sølv stæsj som jeg må pusse og som ikke kommer til å være fremme. tror ikke vesla har noe særlig glede av det heller. Kan gjerne få litt altså, men jeg har i hvertfall ønsket meg penger til vesla. Det blir satt på en konto som skal være øremerket utdanning, bolig eller evt reising;))

Skrevet

Vi fikk litt av det vanlige dåpsgreiene som "min første tann" "min første hårlokk", album, sparebøsser osv.

Så fikk han lommekniv, egen stol med navn og tigergutt malt på, røros barnepledd, også masse penger! Han er en rik liten kar :)

Vi ønsket oss ikke noe spesielt, eneste jeg sa at jeg ikke ville ha smykker og sånne ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...