2Gull09♥11!! Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Synst det er mye værre med hva man skal ønske seg til gutt enn jente =) Han er noen mnd gammel når vi skal ha dåp. Liker ikke sånn dåpsattestholdere o.l. Hva har dere ønsket dere til dåp/navnefest o.l.? Trenger gode tips =)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 kunst er fint å få, album, babybok,lommekniv
Jenny_m Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Vi fikk masse fint til gutten vår. trehjulssykkel, gyngehest, sang-eventyr bøker, penger, obos medlemsskap, slipsnål, sparebøsse, dåpsalbum, gyngestol, middagservise, bergans tursekk,sparekonto, speiderkniv, usbl konto o.m.m Vi ble kjempe glade for at han fikk så mye fint som han kan få brukt for senere og ikke bare sølvting som står til pynt.
Ladybugg Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Vi fikk blant annet gavekort på fotografering Samt sølje, barnebestikk (ikke sølv, tinn eller noe) og mye av det Jenny_m nevnte
C.L.H85 Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Jeg ønsker meg ikke masse sølv stæsj som jeg må pusse og som ikke kommer til å være fremme. tror ikke vesla har noe særlig glede av det heller. Kan gjerne få litt altså, men jeg har i hvertfall ønsket meg penger til vesla. Det blir satt på en konto som skal være øremerket utdanning, bolig eller evt reising;))
Flaggermusa Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Vi fikk litt av det vanlige dåpsgreiene som "min første tann" "min første hårlokk", album, sparebøsser osv. Så fikk han lommekniv, egen stol med navn og tigergutt malt på, røros barnepledd, også masse penger! Han er en rik liten kar Vi ønsket oss ikke noe spesielt, eneste jeg sa at jeg ikke ville ha smykker og sånne ting.
:) ! Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Vi fikk en slik til gutten vår: http://www.kremmerhuset.no/sites/default/files/nedlastbareFiler/_dsc8118.jpg Genial gåbil Den var det også satt på klistremerker som det sto navnet hans på og dåpsdatoen som reg. nr på bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå