Gå til innhold

Sprekker snart! (En liten historie) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i går, samboeren mitt måtte ta fri fra jobb for og kjøre fordi jeg har så vondt i bekkenet, osv.. Han måtte derfor jobbe sent i steden. Så da skulle jeg være igjen hos min mor og lillebror på 14mnd til i dag og kjøre min egen bil tilbake her vi bor.

Vi skulle først opp til bestemoren min og spiese klubb/komper eller hva dere kaller det før vi dro hjem igjen :) Jordmoren spurte da om det var klubben som skulle sette i gang fødselen, sa oi da hun såg magen min og kjente på hvor langt ned babyen ligger. Samboeren min spurte hun da om jeg burde være med han tilbake (Må ta ferje for og nå jordmoren min, siden vi nettopp har flyttet og jeg valgte og beholde jordmoren min der vi bodde før). Men da bare smilte hun, vi fikk ingen konkret svar. Vart sefølgelig med han hjem igjen. Så jada, vi har gått og ventet på at noe skulle skje siden da! Men jeg er her jo hjemme enda.

Magen er som en stein, litt små verk i ryggen, skikkelige menssmerter og sånt. Tenkte jeg skal bevege meg mest muligt i dag og håpe at det hjelper! :) Selv om det enda er 14 dager til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...