Gå til innhold

er det ikke en helt ut av kroppen opplevelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos jordmor i går. jeg er 14+2 i dag og har ventet føles som en evighet på oog få bekrefta svangerskapet på enn eller annen måte ultralyd eller høre hjete til babisen =P

I går værtfall så var jeg hos jordmord og vi skulle lytte til hjerte bank og hu sa hu kansje måtte leite litt for babyn er så liten enda men vi fant hjerte med engang og det var såå deilig og høre jeg fikk helt ut av kroppen opplevelse og ble helt i hundre :) fler som har over reagert ?? nå venter jeg spent på og få ultralyd time gleder meg :)

<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fantastisk, eg er kommet omtrendt like langt som deg og fikk den samme følelsen når eg var hos jordmor sist..

Det er litt rart at når du kommer til legen første gangen så tar de ingen test de bare stoler på at graviditetstesten vi tar hjemme stemmer. Den gjør jo det, men det er noe annet når en lege sier det bekreftende. Min lege har ikke rørt eller kjent på meg enda, men hos jordmor er alt så godt, hjertelyd, en lett undersøkelse, og en god prat! Eg er heldig som fikk komme tilbake til det eg vil kalle verdens beste jordmor..

Skrevet

Eg er rundt 19 uker nå, men var hos jordmor når eg var i uke 14 for å høre på hjertelyden. Tok litt tid før ho fant den, men eg ble skikkelig glad når eg fikk høre det lille hjerte banke! :) eg følte meg ikke gravid i det hele tatt før eg hørte lyden, og var faktisk litt redd for at følelsen min stemte, men etter eg fikk høre hjertelyden har eg bare gått rundt med et smil om munnen og ventet på ultralyd og bevegelser. Skal på ultralyd imårra og gleder meg som en liten unge :D

Skrevet

ja er noe med den bekrftelsen :) lykke til på ultalyd i dag... blir koslig og hilse på den lille tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...