Frisør-mamma♥ Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Kjenner jeg begynner å bli lei nå. Hver dag går jeg og kjenner etter tegn... men ingenting...ingen slimpropp,ingen maserier, ingen nedpress, magen er kjempehøyt oppe. Jeg har riktignok en del kynnere men det har jeg hatt lenge. Jeg er 3 gangs, nr 1 kom 5 dager etter, nr 2 kom 3 dager før og denne gang var jeg overbevist om at hun kom mye før, men neida. mensterminen min var den 20 April så jeg trodde hun kom i de siste dagene i April. Er det fler som er rundt termin og ikke har noe tegn til fødsel!!??
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Jepp termin i dag og ingen tegn. Hadde håp om kynnere med tak i ryggen en stund i natt men viste seg å bare være kynnere for seg og vond rygg etter sikkert litt feilbevegelser i går. Skuff! Trøster meg med kontroll fredag om ikke noe skjer- håper da på litt pirking og at det kan gi fortgang på ting...
Frisør-mamma♥ Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2011 Jeg skal også til legen på Fredag men det er bare en vanlig svangerskapskontroll. Vi får trøste hverandre og gi noen oppmuntrende ord i ventetiden. Venter du også nr 3?
Mammatilmaibaby<3 Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 jeg har termin idag, men første lille tulle. men ingen tegn enda. tror slimproppen gikk i går morges, men det er jo ingen sikkert tegn på at fødselen er i gang. men noe skjer det jo. får bare smøre på med litt mer tålmodighet og vente. hun kommer nok ikke ut før hun selv har lyst. selv om jeg har lyst til at hun skal komme snart lykke til allen sammen! det er jo uansett ikke lenge igjen med tanke på hvor lenge de små har vært der inne
Tøvsjura Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Titter innom i ny og ne etter fødsel for å se hvordan det går her inne Fødte mitt 3.barn for 11 dager siden og hadde selv ikke regnet med å gå over termin ettersom nr.1 og nr.2 ble født 4 og 6 dager FØR termin, men tulla vår valgte altså å melde sin ankomst 5 dager over termin. Var rimelig lei og sliten på slutten, hadde ikke noen spesielle tegn til fødsel før det satte i gang for fullt, kun det "vanlige"; plagsomme kynnere, murringer osv. men når det først satte i gang så gikk det da unna Nå koser vi oss masse sammen og jeg er kjempeglad for at ventetiden for min del er over Ønsker dere masse lykke til med nærstående fødsel Før dere vet ordet av det har dere en liten bylt i armene dere og
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Egentlig normal kontroll jeg også skal på på fredag. Men forrige gang jeg var der nevnte han at han kunne pirke litt om passerte termin. Mannen min drar på sjøen om to uker så beg å bli litt utålmodig nå. Hadde vært greit om hun kom så snart som mulig Ja nr 3 og eldste av de andre er 4, så blir nok å finne på : ) Slimproppen min gikk forresten også i går - men regner liksom ikke med den siden det likevel kan gå uker før noe mer skjer. Skulle ønske det var med den som med vannet - at en da visste noe mer ville skje iløpet av de neste dagene. Krysser fingrene for at det plutselig fødsel på oss veldig snart : )
Frisør-mamma♥ Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2011 Tusen takk for koselige ord alle sammen. Jeg gleder meg også sykt mye til hun kommer og jeg er ferdig. Dette er mest sannsynlig det siste barnet så litt vemodig er det også. Kanskje jeg bare skal nyte de siste dagen så godt det lar seg gjøre )
Mia2011 Skrevet 4. mai 2011 #8 Skrevet 4. mai 2011 Min tredje dag på overtid og jeg kjenner det tærer på. Formen er bra, men det er bare en liten trøst akkurat nå. Trodde også vesla skulle komme rundt påske, de to første kom på termin. Imorgen er det også 1 uke siden menstermin.. *sukk* Skal på overtdiskontroll søndag morgen, men får helt hetta av å tenke på å gå til da, er jo heller ikke sikkert jeg blir satt igang.. Vil bare bli ferdig og treffe den lille
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 4. mai 2011 #9 Skrevet 4. mai 2011 Like fjernt som med begge de forrige at noe skal kunne starte av seg selv. Men gjorde altså det med de to forrige så burde gjøre det nå også : ) Satser akkurat nå på at lykkedagen blir 05.05.11 De forrige kom 3 dager før og 3 dager etter termin - så hadde stort håp om termin som straks går mot slutten...Lykke til i natt og håper noen av oss kommer igang da: )
QueenM Skrevet 5. mai 2011 #10 Skrevet 5. mai 2011 Jeg hadde termin på mandag, her er det også null tegn til fødsel. Barnet ligger veldig høyt forsatt å overhode ikke festet. Føler ikke det kommer til å skje noe av seg selv, så kjenner meg litt motløs. Er førstegangs så vet det kan gå over tiden, men det er jo ingen tegn til noen ting Hadde håpet fødsel skulle starte av seg selv, så jeg slapp å bli igangsatt.. men.. Værtfall greitt å se at jeg ikke er alene.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå